Zou iemand mij kunnen vertellen wanneer meneer hatfield naar nederland komt of hoe ik daar achter zou kunnen komen en hoe ik een afspraak met hem kan maken?
dank!
marthe
ik heb mischien een tip voor je ! het is een weg om te proberen met patricia steur contact te zoeken, want zij heeft een relatie gehad met gordon ! dat weet ik omdat ik zelf een tattoo van gordon heb op mijn onderarm van een maori mask en die heb laten zetten in zaanstad op een maori conventie en daar was patricia steur ook ! zij vroeg mij naar mijn accent want ik kom uit het oosten van het land (enschede) want zij herkende het accent omdat zij zelf uit almelo komt, zo kwamen wij in gesprek met elkaar en vertelde dat zij de vriendin van gordon was ! ik hoop voor dat die weg het makkelijker voor je maakt om in contact te komen met gordon toi hatfield ! ik zou het leuk vinden omeen reactie van je te krijgen over deze tip ! groetjes afz.pino
quote: In de expositie zullen kunstwerken van Gordon Toi Hatfield te zien zijn, nieuwe foto’s van Patricia Steur maar ook de klassiekers uit hun boek ‘Dedicated by Blood’ zullen niet ontbreken. Gordon Toi Hatfield heeft inmiddels al heel wat bekende mensen voorzien van een tatoeage: van Robbie Williams, Baary Hay en Manuela Kemp tot Lucia Rijker, Johnny de Mol en Casper ‘Jimmy Woo’ Reijnders. Gordon zal gedurende de expositie in Amsterdam zijn om op afspraak te tattooeren! Mocht je een tattoo willen laten zetten door hem dan kun je mailen naar Natascha van Dijk (manamoko@gmail.com) voor een afspraak.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?