wie helpt mij ( HELP )

• Betina mama van Britjeth 29-09-'04

HALLO ik ben betina en woon in breda

en wil graag voor mijn vriend en mij 1 ring ontwerpen en laten tatoeren

al1 weet ik niet waar ik zo iest kan laten ontwerpen heefd iemand 1 idee voor mijn .

vriendelijke groetjes betina

• *****americanx*****

Je zou hebm kunnen laten ontwerpen bij een tattoo studio.

1Advies laat geen ring als tattoo om een vinger zetten, 8 van de 10 die er gezet worden lopen uit in een vlek, daarnaast is de binnenkant al na hooguit een jr zo ver verdwenen dat het een vaag iets is geworden.

Gr martin

oke maar ik zie dit zo vaak mij andere mensen en ik vindt dit dsan echt mooi .

dus ik wilde 1 verrassing voor mijn vriend doen ik wilde als simbool van onze liefde 1 ring laten tatoeeren .

maar u vindt dat geen goed iets ?

ik heb zelf mijn dochtertjes naam aan de binne kant van mijn post laten zetten en dat ziet er goed uit zo op mijn vinger er anders uit zien ?

vriendelijke groetjes betina

• *****americanx*****

Je vinger is iets wat heel bewegelijk is en je zit veel met je handen in het water, dit heeft allemaal nadelige effecten op de tattoo.

Kijk wat ik er van vindt moet je, je niks aantrekken ik geef alleen mijn mening al tattoo artiest, maar je vriend is nog altijd de persoon die beslist of hij de tattoo op zijn vinger wil laten zetten.

Ik zet geen tattoo's op vingers in mijn studio omdat het gewoon zonde van het geld is voor de klant en ik ben daar gewoon eerlijk in. Veel studio's zullen het gewoon doen die kijken ipc alleen op dat moment maar naar de poen de ze er voor krijgen maar ze kijken niet verder.

Gr martin

oke bedankt voor de tip

maar waar vindt u dan 1 persoonlijke plek ?

waar zet u zulke soord dingen het meeste?

• Klaus Ringmaster

Hallowaa.

Ga hier eens over praten met Koos en/of Wolf van Fine Tattoo Works op de Nieuwe Haagdijk, of met Tattoo Jan in de Reigerstraat (en de “jongens” van Bunker Tattoo zullen je ook wel kunnen helpen).

Dat zijn mensen met heel veel “kilometers op de klok” als het op tatoeëren aan komt, en die zullen je veel beter kunnen antwoorden dan dat wij dat op dit forum kunnen doen.

Meer weten ….. ?? Gewoon vragen ….. !!

Groetjes, Klaus.

• *****americanx*****

Dus met andere woorden de tattooeerders die hier zitten praten maar wat aan want die zogenaamde “grote jongens”uit de tattoo wereld weten het allemaal wel.

Ja ik snap 1 ding niet Klaus jij bent geen tattooeerder, maar waarom ondermein je dan wel de antwoorden van de echte tattooeerders hier die zeker echt wel verstand van zaken hebben als het om tattooeren gaat.

Gr Martin

• gridje

ik denk dat het erom gaat dat ze in breda woont

• Klaus Ringmaster

Klopt helemaal. Heb helemaal geen behoefte om de antwoorden van wie dan ook te ondermijnen, maar het lijkt me beter dat ze (gezien het feit dat ze in Breda woont) daar over gaat praten met enkele tatoeëerders. Het is helemaal niet gezegd dat die mensen die ringtatoeage wel gaan zetten, maar ze zullen in ieder geval duidelijk (duidelijker dan wij dat op dit forum kunnen) maken waarom ze een dergelijke tatoeage wel of niet zullen plaatsen.

Groetjes, Klaus.

• *****americanx*****

Zoals je het nu uitlegt lijkt het idd heel anders dan in je andere berichtje Klaus, in het andere berichtje komt het op mij over alsof de hier in zeer klein aantal aanwezige tattoo artiesten geen verstand van zaken hebben als het gaat om een goed advies voor een tattoo.

Het is me nu duidelijk wat je bedoeling was en in het andere beriht dus absoluut niet en vette het heel anders op als je misschien had bedoeld, ja krom schrijven af en toe is ook een kunst Klaus whoehaaaaaa.

Gr martin