schiffmacher

• ***** Intiem *****

Zelfs dit is reclame voor de betreffende heer Schiffmacher…………..

• Funky

Met verbijstering dit bericht gelezen! Ik ben het dan ook roerend eens met de dwaze onderneming van schiffmacher. Maar iedereen heeft het over hem, vlakken jullie rachel ook niet uit! Een moeder die haar kinderen laat prikken is ook niet helemaal bij zinnen!!!!!

Ik vraag me af wat de kinderen er zelf van vinden. Daar zou ik me op richten, maar volgens mij ben ik nu dan al te laat…

(Ik heb het programma zelf niet gezien omdat ik net terug ben van vakantie.)

• Funky

ik bedoelde dus dat ik het roerend eens ben MET JULLIE STANDPUNT over schiffmacher…sorry, de koffie was slap vanmorgen…

• moussy

Ik als moeder zijnde zou het dan iig niet toestaan om het op een pols te laten zetten, dan zo ik meer richting schouderblad of bovenarm proberen te sturen.

Zoon van nog geen 10 zou het kunnen doen met een as-hangertje om zn nek.

• ta2granny

je hebt nog gelijk ook,wat betreft die reclame voor heer henk hier…hihihi..ta2granny

• fan_too

Voor de geintereseerden onder ons: a.s. vrijdag 9 september van 11.00 tot 11.30 wordt het herhaald op nederland 1

• tattoo.pagina.nl

eindelijk mee eens allemaal.Dat de discussie hierom inderdaad reclame voor hem is.Negatief of positief trekt altijd nieuwschierigen mensen.

• TattooPaolo

Bullshit allemaal…

Het is niet zo maar een tattoo

• Sorpresa

Zomaar of niet, een tattoo is een tattoo en die gaat er van je leven niet af. Wat voor prachtig gedachtengoed er ook achter zit, laat die kinderen eerst eens volwassen worden, die as loopt niet weg, Tattoo laten zetten kan altijd nog.

• gridje

de uitspaak van kleine andre : mama, mama mag ik ook papa erbij laten zetten net als mn zus??

laat al blijken aan mij dat het niet een weloverwogen EIGEN keuze is…

tja…ze moeten het lekker zelf weten

en als ik zo schiffmacher bezig zag zou ik daar NOOIT naartoe gaan! totaal onsteriel met al die mensen erom heen in een ruimte met veel spullen