ik heb op zondag 4 september naar nederland 2 gekeken naar de aflevering over andre hazes met de HEER SCHIFFMACHER erin en vind het asso dat hij bij een kind van nog geen tien en 14 een tattoo gaat zetten.
aan de ene kant snap ik de rede ,maar ik ben zelf moeder van een kind van 10 en al ga ik zelf dood ik laat op die leeftijd niet mijn kind haar lichaam verminken.
ik vraag me af hoeveel rachel ervoor betaald heeft
en hoe zij het in haar kop haalt om het te laten doen,dat de rest van de familie het doet moeten hun weten.
maar een kind van tien kan haast nog niet zelf beslissen en anders had ze ook de as kunnen bewaren voor het geval dat hij het wel wou met 16 jaar.
ik vind niet dat schiffmacher zich aan de regels heeft gehouden waar hij zelf altijd voor stond tegen over andere tattoeerders.
ondanks dat hij verder zelf mooie dingen zet is dit gewoon misplaatst op het moment.
ookal heeft rachel er het met haar familie het erover gehad ik vind het voor een moeder geen goed voorbeeld,want nu kan iedere bekende ouder het laten doen,zolang het maar schuift bij de HEER SCHIFFMACHER.