schiffmacher

• shame

ik heb op zondag 4 september naar nederland 2 gekeken naar de aflevering over andre hazes met de HEER SCHIFFMACHER erin en vind het asso dat hij bij een kind van nog geen tien en 14 een tattoo gaat zetten.

aan de ene kant snap ik de rede ,maar ik ben zelf moeder van een kind van 10 en al ga ik zelf dood ik laat op die leeftijd niet mijn kind haar lichaam verminken.

ik vraag me af hoeveel rachel ervoor betaald heeft

en hoe zij het in haar kop haalt om het te laten doen,dat de rest van de familie het doet moeten hun weten.

maar een kind van tien kan haast nog niet zelf beslissen en anders had ze ook de as kunnen bewaren voor het geval dat hij het wel wou met 16 jaar.

ik vind niet dat schiffmacher zich aan de regels heeft gehouden waar hij zelf altijd voor stond tegen over andere tattoeerders.

ondanks dat hij verder zelf mooie dingen zet is dit gewoon misplaatst op het moment.

ookal heeft rachel er het met haar familie het erover gehad ik vind het voor een moeder geen goed voorbeeld,want nu kan iedere bekende ouder het laten doen,zolang het maar schuift bij de HEER SCHIFFMACHER.

• mr.duh

ik ben het helemaal met de vorige schrijver(es) eens dat meneer schiffmacher hier totaal out of line gaat…

ik ben zelf “hobby tatt2eerder”en zelfs ik zou dit niet voor weet ik veel hoeveel geld doen..

ik dacht dat schiffmacher zich altijd sterk heeft gemaakt voor regels m.t.b het tatoeeeren…

ik heb het idee dat de “beroepsprikkers” hier het niet mee eens zijn..

AmericanX tattoo , tat2granny , Klaus ringmaster

aan jullie : zouden jullie hieraan mee werken als je dit verzoek zou krijgen ????

groetjes mike):

• Klaus Ringmaster

Hallowaa.

Hoewel ik zelf niet tatoeëer (ik ben piercer van beroep), zou ik het er niet mee eens zijn als de bij mij werkende tatoeëerder hier zijn medewerking aan zou verlenen. Gelukkig weet ik dat hij dat niet eens in overweging zou nemen, net zomin als het gebruik van as van gecremeerde personen om in tatoeages te verwerken.

Groetjes, Klaus.

• *****americanx*****

Ja dit is puur Shiffmacher en alleen van hem kan je zoiets verwachten.

Deze meneer maakt de hele tattoo wereld op deze manier totaal belachelijk en dit heeft hij al eens eerder gedaan.

Een gezond denkende tattoo atiest zal het niet in zijn kop halen om een kind van 10 en 14 een tattoo te zetten.

Deze tattoo zal als het kind is uitgegroeit totaal vemink zijn en dus nooit meer mooi.

Dit is destijds ook op tv geweest en ging zo.

Henk was de ex van Patty Brard rene aan het tattooeren, nu is dit opsich geen probleem, maar het gebeurde dus aan een smerige keuken tafel rene een vetee joint in zijn muil en er stonden 2 glazen wishky op de tafel waar de heren regelmatig een slokje van namen.

Ja ik kan niet meer zeggen dat de heer Schiffmacher een grote jan L*L is en dat hij voor tattooerend Nederland een grote flater en loser is als je zulke dingen doet en dan nog wel op tv.

Gr Martin

• misthey

ik zelf heb een zoon van 14 en een dochter van 11 alds ik naar de heer schiffmacher zou gaan om ze te laten tattoeren zou hij het niet doen om dat ik niet zo rijk en beroemd ben als de hazes

• gridje

een kind van 10 of 14 kan toch niet een overwogen keuze maken voor een tattoo??

niet te geloven dit…

• Deesjebeesje

Ik vind dit in één woord: BELACHELIJK!!

Een kind van 10 of 14 kan nog geen beslissing maken over een tatoeage. Deze meneer heeft zich niet aan de regels gehouden en zou eigenlijk strafbaar gesteld moeten worden.

• ta2granny

ik wil t niet eens over deze publiciteitsgeile meneer hebben..zegt dat genoeg?

het is een goeie organisator,dat wel…..1 opmerking….ik heb zelf ooit(echt heeeeeeel lang geleden),bij een jonge jongen een covertje gezet,omdat hij zich door een vriendje met de naainaalden van de mama had laten bekrassen….laseren gebeurde toen nog niet en de plastisch chirurg wilden zn ouders niet.Ik begon met tattooeren in een tijd dat er ook geen leeftijdsgrens werd gehanteerd,maar had zelf wel mn bedenkingen.Ze hebben zowat op hun knieen voor me gelegen om t laten wegwerken met iets dat er veel netter uitzag.T Is een klein tribaltje geworden waar je op latere leeftijd ook nog wat mee kan.

De ouders van die jongen hadden veel liever dat t steriel gebeurde dan dat hij zelf weer verder ging knoeien.Ik kon me dat toen erg goed voorstellen,want t zag er vreselijk uit…..

Als er nu iemand voor de deur staat met een kind,is t gewoon keihard nee..ook niet voor een cover en ook niet met toestemming van de ouders.

Als ik mevrouw Hazes was,had ik met haar zoon echt nog een paar jaar gewacht,maar goed…en Henk doet gewoon veel om maar met zn hoofd op de buis te komen……groetjes..ta2granny

• Tattooboy

Heeft iemand een stream van deze aflevering? Ik heb me rot gezocht, maar ik kan het niet vinden.

• Tattooz

We kunnen trouwens schreeuwen wat we willen, maar tot nu toe is voor de toekomstige wetgeving bepaald dat er vanaf 12 jaar getattooeerd en gepierced mag worden. Hebben we te danken aan onze eigen ministerie.

Ik hoop dat elke tattoo- en piercingshop zich aan de minimale leeftijd van 16 jaar, en liefst nog 18 jaar houd om zo ze eigenwaarde te behouden voor ze naam van de studio want het word steeds gekker in dat maffe land.