belangrijke vraag

• ~Krista~

Ik heb gister gehoord dat ik geopereerd moet worden binnen nu en 2 weken….

Vrijdag 9 september wordt mijn tattoo gezet….

Ik moet onder algehele narcose….

Stel dat ik donderdag 8 september geopereerd wordt (de datum krijg ik thuisgestuurd van het ziekenhuis) en ik voel me vrijdag goed genoeg om me te laten tattoeren….mag dat dan? Of zitten daar risico's aan vast….

En nu nog een minder belangrijke vraag, ik had laatst iets gevraagd over tattoo verwijdering …. maar als je een vrij donkere tattoo hebt kunnen ze die dan ook coveren met lichtere kleuren? Of is dat onmogelijk?

• *****americanx*****

Ik zou als jij onder gehele narcose bent geweest een dag of een aantal dagen voor je de tattoo op 9 sept laat zetten de datum maar beter ff verplaatsen. Je lichaam heeft alle kracht nodig om te genezen en op krachten te komen na de operatie en de aglgehele narcose. verkijk je niet op een algehele narcose dit vergt veel kracht van je lichaam en hier moet zeker goed van herstellen.

Je tattoo is ook kracht van je lichaam nodig om te genezen dus is het gewoon verstandiger om de tattoo een week of 3 op te schuiven.

Een donkere tattoo kan niet met lichte kleuren gecoverd worden , maar zoals al eerder gezegd laat het bij een studio bekijken die kan het zien en zeggen of het evntueel wel kan.

Gr Martin

• ~Krista~

Ik ben nog nooit onder narcose geweest vandaar dat ik het maar even vraag, de ingreep is gelukkig niet erg groot maar toch het zal idd wel veel van mijn lichaam vergen ….

Het nadeel is dat ik de afspraak in mei heb gemaakt en deze maand pas terecht kon …. het kan zijn dat ik pas ergens in december dan weer aan de beurt ben als ik hem verplaats, hopelijk hoef ik volgende week nog niet geopereerd te worden maar die week erna ….

In ieder geval is het allemaal flink balen bleh….

• Charlotte

Heej Krista! Ik denk niet dat je zo lang hoeft te wachten!

Bij de tattoo artiest waar ik mijn eerste tattoo heb laten zetten was het ook altijd heel druk! mijn vriendin wilde in juni een tattoo en kon in augustus pas terecht. Ik heb mijn tattoo in Februari laten zetten en ik kon in een week terecht! Dus het is volgens mij vrij seizoens gebonden! want in de zomer willen er veel een tattoo!

En als je de situatie uitlegt, is er misschien een andere datum te prikken!

Maar ook een tattoo artiest kan ook wel eens een griepje vangen! en dan de hele dag afspraken moeten cancelen en verplaatsen! Dus je moet er altijd rekening meehouden!

• gridje

uhmmm voor de tattoo heeft ze al een afspraak, ze had het over de operatie…

maar ehh…ik zal er hoe dan ook 3 weken tussen laten, ook als je eerst getattoeeerd wordt en dan geopereerd… je lichaam moet ook herstellen van tattoeeren….

en als je een week later geopereerd wordt heb je weer al je kracht nodig, lijkt me iets te kort op elkaar…tenminste…ik zal er niet voor kiezen….

maarja…ligt er ook aan hoe groot je tattoo is…

• gridje

oja en nog iets…zit je nu al na te denken of je tattoo in de toekomst gecoverd kan worden??

weet ej wel zeker dan dat je die ene tattoo wilt?

t was maar een vraagje :)

• ~Krista~

Hey gridje,

Ik ga de afspraak verzetten zodat ik zeker weet dat ik voldoende hersteld ben van de operatie en ook mocht ik voor die tijd de tattoo afspraak hebben kan dat ook niet omdat ik dan nog een wond heb van de tattoo en dat is niet goed voor mijn herstel van de operatie ….

Mijn zus kwam met een leuke oplossing voor de tattoo om te coveren …. Ik heb kattenvoetstapjes op mijn rug en dan kan ik gewoon 1 grote voetstap over mijn tattoo die ik niet mooi vind laten zetten ;) Ik ga zeker advies inwinnen bij de zaak die mijn andere tattoo gaat zetten, en ja ik weet zeker dat ik die wil en die gaat ook zeker mooi worden omdat haar werk erg mooi is ;) ….

Ik ben de laatste tijd niet zo'n ster in duidelijke verhalen typen omdat ik nogal gestressed ben voor de operatie dus als het niet echt duidelijk is, sorry….

Groetjes Krista

Hier even een link naar de foto van wat ik allemaal op mijn rug heb staan ….

“http://www.prikpagina.nl/read.php?f=2028&i=63219&t=63219”

• ~Krista~

Dit moet hem zijn dan

http://www.prikpagina.nl/read.php?f=2028&i=63219&t=63219