teken van verdriet.

• esther

het is wel een leuk idee: een gebroken hart.zal er over nadenken.

• Deesjebeesje

Een beetje errug flauw zeg. Kan er de lol niet van inzien :S

• TattooPaolo

Moet het altijd zo zerieus wezen dan .?

Voor mijn is dat verdriet.

Ga een beetje janken op de tattoo forum…

• TattooPaolo

Dat bedoel ik….

Dit snap jij zeker wel

Ja zulke mensen heb je er helaas altijd tussen die om het leed en verdriet van een ander moeten lachen of grappen moeten maken.

Een gebroken hart is dat geen idee om je verdriet te doen weergeven in de huid.

Misschien is het ook makkelijker voor ons te weten warom je verdriet hebt, je mag me dit ook mailen misschien kan ik je dan verder helpen.

• esther

wat dram je nou tattoopaolo en tekst van een ander jatten.

• *****americanx*****

Geen probleem dat je mijn teks jat, maar misbruik het niet.

Jou opmerking van een kapot flesje bier was gewoon smerig en heel erg kinderachtig.

Ik ben blij dat esther me heeft gemaild en mij persoon heeft verteld hoe de vork in de steel zit, ik begrijp haar verdriet.

Maar mensen als tattoopaolo denken er een stukje leed vermaak van te maken met domme en achterlijke opmerkingen.

Nogmaals schrijf dingen in je eigen woorden en jat ze niet van een ander t.p.

Gr Martin

• TattooPaolo

Wat bedoel je met jatten ?

Ik heb jou stuk erbijgezet om te laten zien wat voor mafkeetel je bent.

Ten eerste je wekt hier de sugestie dat je een artiest bent, terwijl je gewoon een pannekoek prikker bent,

En dit is toch een tattooforum ?

Of is dit een forum voor hulpverleners

TattooPaolo…

• *****americanx*****

Hahahahahahaha, wat laat jij je goede kant zien zeg, echt wel.

Ja tattoopaolo je bent en blijft een affluiting voor de tattoo artiesten wereld als je überhaubt al artiest bent.

Als je als artiest de opmerkingen maakt die jij maakt hou je het niet lang vol in de wereld, klant vriendelijkheid is kennelijk heel ver bij je te zoeken.

Maar genoeg nu, jammer dat er sukkels zijn zoals jij tattoopaolo die over ander mans leed moeten lachen en grappen maken.

Martin

• Carlos

Ik weet het niet hoor maar is een moment van diep verdriet nou het juiste moment om te beslissen een tattoo te nemen???? Ik heb veel ellende meegemaakt en ben daar gelukkig altijd weer sterker uit gekomen en ben er van overtuigd dat na regen altijd zonneschijn komt. Op het moment dat je erg verdrietig bent lijkt het me dat je emotioneel niet 100% bent en je zou dus nadat je over je verdriet heen bent weleens spijt kunnen krijgen van je ´verdriet´ tattoo omdat verdriet (meestal) tijdelijk is … en een tattoo voor altijd. ´t is denk ik het overwegen waard om het even uit te stellen totdat je over je verdriet heen bent, al weet ik totaal niet waarom Esther verdriet heeft.

Carlos

• Tat2 Manu

Misschien het chinese teken voor verdriet?

Suc6 ! Kuzz ManuCarlos schreef:

>

> Ik weet het niet hoor maar is een moment van diep verdriet

> nou het juiste moment om te beslissen een tattoo te nemen????

> Ik heb veel ellende meegemaakt en ben daar gelukkig altijd

> weer sterker uit gekomen en ben er van overtuigd dat na regen

> altijd zonneschijn komt. Op het moment dat je erg verdrietig

> bent lijkt het me dat je emotioneel niet 100% bent en je zou

> dus nadat je over je verdriet heen bent weleens spijt kunnen

> krijgen van je ´verdriet´ tattoo omdat verdriet (meestal)

> tijdelijk is … en een tattoo voor altijd. ´t is denk ik het

> overwegen waard om het even uit te stellen totdat je over je

> verdriet heen bent, al weet ik totaal niet waarom Esther

> verdriet heeft.

>

> Carlos