Durf het bijna niet te vragen ;)

• Krista

Ik zit in twijfel over de plaats van mijn tattoo (zo te lezen hebben meer mensen daar ook problemen mee;) Ik twijfel tussen 2 plaatsen, of op mijn rechter bovenarm of op de binnenkant van mijn onderarm….

Het is mijn zoontje zijn handje en ik twijfel ook of ik zijn naam er bij moet zetten ….

Nu is mijn vraag wat vinden jullie nou mooi bij een vrouw ….??

Andere plaatsen worden het niet, ik hou het bij deze 2 ….

Graag jullie mening ….

Dankje ….

• Klaus Ringmaster

Je mag alles vragen hoor! Vaak krijg je hier nog antwoord ook :-)

De plaats van je tatoeage is een puur persoonlijke keuze, maar je zou (in mijn ogen dan) beter op je bovenarm kunnen laten tatoeëren dan op je onderarm. Tatoeage op je bovenarm kun je met een shirt met korte mouwen nog redelijk goed verbergen (als je dat zou willen), en dat wordt op je onderarm een stuk lastiger.

Wij krijgen hier klanten in de winkel die rekening moeten houden met wat de werkgever of de familie van tatoeages vinden, en die daar soms echt niet over nagedacht hebben. Maar……………daar zijn wij dan weer voor :-)

Meer weten ….. ?? Gewoon vragen ….. !!

Groetjes, Klaus.

• Krista

Nee hoor voor het verbergen maakt het mij niet uit ;)

Ben erg benieuwd naar de mening van de mensen wat ze het mooist vinden omdat ik zo twijfel ….

• Jenny

Op de binnenkant van je arm vind ik persoonlijk een mooiere en apartere plek voor een tattoo. das eens wat anders als wat een ander heeft

• Laura

Ikzelf heb een tattoo op de binnenkant van mijn onderarm laten zetten, op mijn schouder vond ik iets te ‘mannelijk’ en bovendien zo standaard (dat was mijn idee dan)

Maar de tattoo die jij beschrijft lijkt me weer mooier op je schouder uitkomen!

Het is natuurlijk niet alleen de plaats maar ook de tattoo en waar die het mooist tot zijn recht komt!

Nou wil ik er wel nog even bijzeggen dat je vooral zelf heel veel moet overwegen waar je hem wil laten zetten en niet al te veel waarde moet geven aan alle reacties, het is en blijft jouw lichaam en jouw tattoo!

Succes

• Essie

he

go…

wat ken ik dit verhaal!!!

zit nm met het zelfde

wil heel graag n tattoo op me onderarm en twijfel omdat je t dus niet kan verbergen maar vind het wel een super plek!!!

maar idd met de tattoo die jij omschrijft lijkt t me t mooiste op je bovenarm

zelf heb ik n dolfijn op de zijkant van me voet( ook n speciale plek voor een speciale tattoo en t valt reuze mee qua pijn) en een tribal tussen me schouderbladen

zelf twijfel ik dus over mn onderarm, heup ( maar als je dan zwanger wordt rekt dat uit….) en laatst hoorde ik zeg maar onder t randje van je string

t mag dus duidelijk zijn dat ik ook geen ‘gewilde’ plek zoek!!haha

ook had ik bovenbeen gehoord maar dat vind ik dan weer niet mooi.

mensen met iedeeen……?

laat ze achter!

groetjes en succes met je keuze

Essie