waar het beste een tattoo laten zetten

• Jenny

Even een vraagje voor jullie.

Ik zou graag een tattoo willen laten zetten op mijn dijbeen (zie foto)

Nou wil ik absoluut een tattoostudio hebben die deze tattoo perfect kan zetten.

En ik heb alleen deze foto, hoe moet ik ervoor zorgen dat het zo komt dat ie ook gezet kan worden.

ben zelf geen tekenwonder in dat soort dingen.

Moet ik dat bij de tattooshop zelf vragen?? of ze die na kunnen maken?

• *****americanx*****

Je kan met een afdruk van de foto naar een tattoo studio gaan en vragen of ze die tattoo voor je kunen zetten.

Dan zal de studio de foto daar houden om een lijnen tekening te maken en dan kan op de afgesproken tijd en dag de tattoo erop gezet worden.

Gr martin

• Jenny

Ik zal eens even kijken welke studio dit het beste kan.

Zijn er nog suggesties?

• Essie

he

zelf ben ik bij jimmy in denbosch geweest

echt een super tent

frankie heeft bij mij me tattoos gezet en heeft flink wat fantasie

dus als je je foto meeneemt en daar achter laat kunnen zij het precies na tekenen en dan spreek je met hun een dag en tijd af

heb ze dit vaker zien doen en echt t lijkt sprekend!

of beter gezegd het is sprekend!

succes groetjes Essie

• *AngieHaiR*

hoi…

er is ook eeen erg goede tatoeerder in dronten . tattoo studio dronten heet ie geloof ik . eeen aantal vrienden van mij zijn daar heen geweest en die zien er echt waanzinnig mooi en strak uit. hij kan zelf ook echt goed tekenen. bij een buurvrouw van mij tekenen hij een gewoon een foto van indianen over zonder eerst lijnen te zetten . erg goed. hij airbruscht ook.

een tip. :)

succes ermee. ik weet hoe moeilijk het is om een goede tattoozaak te vinden . een beetje eisen moet je wel stellen.

groetjes. angela

• Iris

Ik wil graag een tattoo laten zetten van een roos met een vlinder,

maar door medicatie ben ik erg aangekomen en schommelt mijn gewicht erg.

Nu wil ik deze tattoo erg graag omdat er een speciale reden voor mij aan zit..

En ik vraag me af waar ik hem het beste kan plaatsen?

Want ik wil niet dat het er lelijk uit gaat zien dus het moet op een plek waar mijn lichaam het minst uit rekt..

en ik wil graag dat het op een plek is wat bij vrouwen past.

Kan iemand mij helpen en advies geven???

• ***american-x-tattoo***

Dan zou ik voor de kuit kiezen.

Is sensueel en met jou eigen gedachte er achter een hele goede plek, ook omdat je aangeeft dat je met je gewicht erg schommeld.

• Erik Doldersum

Schouderblad is ook een optie, mijn eerste tattoo staat op mijn schouderblad, ben daarna 25 kilo afgevallen, en de tattoo heeft dezelfde afmetingen behouden