plaats tattoo

• addicted

Ik had laatst al een berichtje geplaatst over een tekst die ik wil laten zetten.. nou ben ik eruit dat het die tekst gaat worden maar nu ben ik aan het twijfelen over de plek. Het is een tekst van drie woorden. Ik wilde hem eerst laten zetten op de binnenkant van mijn arm net onder de knik van je elleboog maar dat lijkt me toch niet echt handig omdat je dat in de zomer niet kan verbergen als het nodig is. Ik wil hem graag op een plek die wel te zien is maar die je ook kan verbergen als dat nodig is. Op mijn pols heb ik aan gedacht maar dat is ook niet echt handig omdat ik eigenlijk altijd een horloge en armbanden om heb, dus dan zie je hem nooit! Ik heb al een tattoo op mijn bovenbeen net onder mijn slipje dus daar in de buurt vind ik niet mooi.. heeft iemand nog ideeen???

• Dombo

poe poe, kan je dat nou echt niet zelf verzinnen?????

• Klaus Ringmaster

Ben 't helemaal met je een Dombo.

Klaus(iswaus)

• addicted

lekkere ben jij klaus, zeg je dat ook tegen je klanten als ze om ideeen vragen.. ‘kan je dat niet zelf bedenken’…

ik vroeg alleen maar om ideeen hoor, ik dat nou zo erg?? kan heus wel zelf iets verzinnen maar misschien hebben andere nog ideeen waar ik zelf niet op ben gekomen en wil graag zeker van mijn zaak zijn en niet over een paar jaar denken van had ik hem toch maar op een andere plek gedaan…Klaus Ringmaster schreef:

• *****americanx*****

Je zou eens kunnen nadenken over het op de borst te laten zetten of op het boven been?

Deze plekken kan je verbergen als het moet en je kan het zelf ook nog lezen.

Gr Martin

• Klaus Ringmaster

Nou, nou zeg! Klausewaus herhaalt wat Dombo zegt, en tegen Klausje durf je wel lelijk te doen! Is het omdat Dombo een pagina beheert waar ze allemaal van die “dikke” motoren bezitten? Klausje had al zo'n “dikke brommert” toen veel van de huisige rijders nog in een luier plasten!

Jij wilt dus een suggestie voor die tattoo tekst van je? Laat ‘m op je voorhoofd zetten! Wel in spiegelbeeld natuurlijk, want dan kun jij ’m zien en lezen wanneer je wilt, en als je niet wilt dat anderen 'm zien, kam je gewoon je haar over je voorhoofd!

Klaus.

• Deesjebeesje

Klaus rustig nou, ik denk niet dat ze het zo bedoelde. Niet kwaad op elkaar doen, hou het gezellig.

En addicted, ik denk dat Klaus het ook zeker niet zo bedoelde. Hij vindt waarschijnlijk het beste dat je je eigen fantasie beter zijn beloop kan laten. Dat is nog altijd het beste.

Maar misschien om je toch een beetje op weg te helpen: is je bovenarm niet wat? Je kan je tatoeage zo verbergen door een t-shirt met mouwen te dragen en als je hem wilt laten zien, draag je een top (zo'n mouwloos t-shirt). Doe ik ook bij mijn tatoeages. En ja…in de winter is het nou eenmaal niet zo'n slim idee om korte kleding te dragen, tenzij je ziek wilt worden ;) (is gwoon als geintje bedoeld hoor ;) )

• addicted

was zeker niet zo lelijk bedoelt als het eruit kwam.. kan nogal impulsief reageren soms.. sorry daarvoor! ben het met je eens om het gezellig te houden! en nog bedankt voor je suggestie!