wat is de PM techniek??

• vera

Hoii. Dit las ik ergens op een site

"Wij kunnen twee technieken aanbieden: de echte tatoeage die levenslang blijft zitten - of een tattoo

met PM-techniek. Het is voor een aantal mensen een hele geruststelling als men weet dat de tattoo via de

PM-techniek na jaren langzaam vervaagd."

MAAR wat is de PM techniek?? Ziet het er wel mooi uit (lijkt het wel echt op een “echte” tattoo)

En verdwijnt het dan echt helemaal, niet dat er een gedeelte blijft zitten???

Wie kan me er meer over vertellen??

• charlotte

volgens mij heeft dat te maken met iets wat al eens eerder op dit forum besproken is… onder make-up tattoo ofzoiets!

Maar elke tattoo blijf je zien, volgens mij is die tattoo dan iets minder diep geprikt, waardoor een tattoo gaat vervagen maar je blijft er altijd iets van zien, in de trant van lelijke vlekken…. dus neem een echte, of doe het niet! :D

• *****americanx*****

Hallo Vera

PM betekend permanente make up. Ze willen je dus op de mouw spelden dat als ze een tattoo volgende PM methode zetten dat hij zal vervagen en helemaal weg zal gaan, nou geloof me dit is grote onzin en bestaat absoluut niet.

Her woord PERMANENT(betekend DUURZAAM) wil dus zeggen dat het een tattoo is die zal vervagen maar duurzaam op je lichaam blijft staan, zeker zal bij deze vorm van tattooeren de tattoo sneller vervagen en dan blijf je de rest van je leven met een heel vaag iets op je lichaam staan dat niet meer mooi is, maar het blijft je leven lang erop staan.

Als je heel zeker bent van je zaak en een echte tattoo wilt, neem er dan gewoon een die goed gezet wordt en heel veel jaren goed blijft, Bij de PM tattoo's begind de vervaging meestal al na een jaar en bij een gewone tattoo duurd dit zeker 10 tot 15 jaar.

Dus kijk uit voor zulke studio's je betaald er duur voor en je krijgt er rotzooi voor terug.

Gr Martin

• Tattooz

Word is tijd dat er opgetreden gaat worden tegen de personen die dergelijke tattoos zetten, met de wetenschap dat ze maar tijdelijk zijn. Het is pure mishandeling en verminking.

• *****americanx*****

Ja zou idd wel eens tijd worden tattooz heb je helemaal gelijk in.

Het is idd gewoon mensen verminken en meer niet.

Gr martin

• Klaus Ringmaster

Allemaal lid van de bond worden, en dan kan er namens de bond tegen opgetreden worden tegen dergelijke wanpraktijken. Als tatoeëerder alleen kun je niet veel doen, maar een bond kan een goede advocaat betalen. Daarmee kun je via de rechtzaal beunhazerij en wanpraktijken aanpakken.

Groetjes, Klaus.