Geloof, Hoop en Liefde tattoo

• Menno

Hallo allemaal!

Ik wil graag een tattoo laten zetten met de 3 elementen Geloof, Hoop en Liefde (Kruis, Anker en Hart).

De shop waar ik hem wil laten zetten staat al vast. Dat is Tattootim in Hoek van Holland.

Maarrrrrrrrr…. Ik heb nogal wat eisen waaraan de tattoo moet voldoen…

Ik wil hem een beetje tribal-achtig hebben. Niet te ronde vormen. Je mag best 3x moeten kijken voordat je ziet dat er een kruis, anker en hart in verwerkt zijn.

Of een mooie keltische knoop waat deze 3 elementen in zitten.

Nergens, maar dan ook nergens kan ik iets vinden wat mij op een idee brengt voor een eigen ontwerp. Het is er gewoon niet, lijkt wel.

Eventueel mag het ook “old-school” zijn, maar daarin ontbreekt vaak het kruis…

Kleur is bij mij uit den boze. Ik wil het heel graag in zwart/schaduw hebben.

Heeft er iemand tips?

Groeten van Menno

• Klaus Ringmaster

De beste tip die ik je geven kan is deze: Praat daar met Tim over! Hij moet dat ding bij je gaan zetten, en dus moet jij met hem overleggen hoe je dat gedaan wilt hebben. Timmetje komt niet uit een kindersurprise en zal ongetwijfeld jouw gedachten op papier (en in je huid) kunnen verwerken. Timmetjes is niet helderziende en zal dus niet de antwoorden die je hier op het forum krijgt kunnen verwerken in de tatoeage, dus praat daar voornamelijk met Tim over.

Zelfs al zouden er hier tatoeëerders op dit forum zitten die de tekening zoals jij die wilt laten zetten, in huis hebben, dan sturen ze deze (begrijpelijkerwijs) toch niet naar je toe.

Meer weten ….. ?? Gewoon vragen ….. !!

Groetjes, Klaus.

• Menno

Wat grappig Klaus, dat jij ook zo'n fan van Tim bent!

Ik vind het een rasartiest en het is nog een hele fijne, grappige en lieve kerel ook!

Ik was gisteren nog bij hem, heb een poos met zijn vrouw Annemarie zitten praten. Tim was bezig met een groot karper-stuk op een bovenarm/borst, vandaar dat ik niet veel met hem heb kunnen praten over mijn wensen. Maar het gaat goed komen! Zeker weten!

• Jeff

Misschien niet helemaal on-topic; hiervoor mijn excuses…

Zelf ben ik ook al ongeveer 5 jaar aan het nadenken om een tattoo te laten zetten.

Na veel ontwerpen gemaakt te hebben en al bij verschillende shops binnen gelopen te zijn, ben ik nu eindelijk in een fase dat ik vastgesteld heb welk ontwerp ik wil en op welke plaats die moet komen en dat ik een afspraak wil gaan maken.

Nu lees ik hier veel lovende woorden over Tattoo Tim en hierop mijn vraag; heeft Tim toevallig een website?

Alvast bedankt.