Wie kan mij helpen?

• Lieke

Hoi allemaal,

Ten eerste; leuk dat dit forum er (weer) is! Ik heb een vraag waar jullie mij misschien wel mee kunnen helpen. Al een hele lange tijd zit ik te denken aan een tattoo. Ik weet ook vanaf het begin al wat er moet komen te staan. Ik twijfel alleen nog over de plaats.

Het wordt een vrij kleine tattoo, ongeveer 3 cm, alleen in het zwart. En daarbij komt dat ik hem graag op een plaats wil waar weinig mensen hem zien, het wordt iets puur voor mijzelf. Plaatsen die ik mooi vind en in aanmerking komen zijn: op mijn voet, in mijn lies, op mijn onderbuik, of op mijn heup. Maar op elke plek kan ik wel een reden bedenken om het niet te doen. Op je voet schijnt lastig te zijn ivm slijten/doorlopen door schoenen en sokken. In mijn lies en op mijn heup twijfel ik omdat ik een heupafwijking heb waar ik in de toekomst misschien nog een keer aan geopereerd moet worden, en ik niet goed weet waar ze dan zullen snijden. En op mijn onderbuik.. tja, hoe zal dat gaan met een eventuele zwangerschap of een paar kilo's die er in de toekomst misschien aan zullen komen?

Ik weet dat ik een ontzettende piekeraar ben, maar ik wil graag 100% achter mijn keuze staan. Ik vraag me dus af of jullie misschien nog plaatsen weten die aan mijn eisen voldoen? Wie weet komt iemand van jullie wel met dé suggestie. Ik hoop het! Alvast heel erg bedankt voor het meedenken!

Groetjes, Lieke.

• carien

waarom niet gewoon op je pols aangezien je tattoo toch klein is?

een horloge erover en niemand ziet het. ook gewoon iets puur voor jezelf en als je uitgaat ofzo kun je hem mooi gaan showen

als je geen horloge of armbandje om wilt kun je hem nog camoufleren met foundation

ik vind de binnenkant pols persoonlijk een hele elegante plek

en dat je erover piekert is alleen maar goed…dat betekent dat je heel goed weet waar je mee bezig bent

• ootje mama van dylano

hoi lieke

is op je borst geen optie ik heb hem zelf daar ook zitten en nooit last gehad gelukkig ben ik wel goed geadviseerd toen dr tijd om hem niet te hoog te zetten ivm met een trouwjurk of zomerjurk (ik ben daar wel blij om achteraf) ik heb ook een tatoo voor me zelf en niet om er mee te koop te lopen ,verder heb ik er ook 1 rond me enkel en ook als ik zou willen ziet men hem niet ik heb ook zoiets van ja ik wordt ook ouder en dan wil ik persoonlijk niet dat ik met een tatoo rond loop die er niet meer zo mooi uit zal zien, en ik ben zeer tevreden ermee en dat ie eerder zal slijten omdat je schoenen of sokken draagt heb ik nog nooit van gehoord??? kan wel hoor mischien komt dat bij nog ik heb hem sinds een half jr tje :D

succes verder ik heb er toen ook een jr of 5 over gedaan om te bedenken waar ik hem wilde zetten dus je hebt nog even :D

groetjes ootje

• addicted

Je zou hem ook net onder je onderrug aan de zijkant kunnen doen, zodat ie net onder je slipje valt..

• kim

heeyy

ik las je probleem

heb de plaatsen gelezen waar je hem wel zou willen hebben

ik wou er zelf ook 1 op mijn been

zit ook nog te twijfelen of ik het daar wel wil hoor ook vaak dat het door het scheren de kleuren van gaan vervagen

en je buik als je zwanger bent en dan rekt hij helemaal uit daar zou ik zelf mee wachten want hij zou zonde zijn dat hij er totaal niet meer uit gaat zien (mocht je zwanger zijn geweest)

zelf zou ik voor de lies gaan ik weet niet hoe oud je ben want mocht je nog groeien en hij rekt uit zou het zonde zijn en je lies is echt iets voor jezelf

hopelijk heb je wat aan de informatie!

groetjes kimLieke schreef:

>

> Hoi allemaal,

>

> Ten eerste; leuk dat dit forum er (weer) is! Ik heb een vraag

> waar jullie mij misschien wel mee kunnen helpen. Al een hele

> lange tijd zit ik te denken aan een tattoo. Ik weet ook vanaf

> het begin al wat er moet komen te staan. Ik twijfel alleen

> nog over de plaats.

>

> Het wordt een vrij kleine tattoo, ongeveer 3 cm, alleen in

> het zwart. En daarbij komt dat ik hem graag op een plaats wil

> waar weinig mensen hem zien, het wordt iets puur voor

> mijzelf. Plaatsen die ik mooi vind en in aanmerking komen

> zijn: op mijn voet, in mijn lies, op mijn onderbuik, of op

> mijn heup. Maar op elke plek kan ik wel een reden bedenken om

> het niet te doen. Op je voet schijnt lastig te zijn ivm

> slijten/doorlopen door schoenen en sokken. In mijn lies en op

> mijn heup twijfel ik omdat ik een heupafwijking heb waar ik

> in de toekomst misschien nog een keer aan geopereerd moet

> worden, en ik niet goed weet waar ze dan zullen snijden. En

> op mijn onderbuik.. tja, hoe zal dat gaan met een eventuele

> zwangerschap of een paar kilo's die er in de toekomst

> misschien aan zullen komen?

>

> Ik weet dat ik een ontzettende piekeraar ben, maar ik wil

> graag 100% achter mijn keuze staan. Ik vraag me dus af of

> jullie misschien nog plaatsen weten die aan mijn eisen

> voldoen? Wie weet komt iemand van jullie wel met dé

> suggestie. Ik hoop het! Alvast heel erg bedankt voor het

> meedenken!

>

> Groetjes, Lieke.

• Lieke

Hoi!

Bedankt voor jullie reacties! Er zitten zeker wel een paar tips tussen waar ik eens serieus over na ga denken. Aan de zijkant onder mijn onderrug vind ik ook een hele goeie namelijk! Op mijn borst of pols vind ik ook heel erg mooi, ben het wat dat betreft helemaal met je eens Carien. Zodra ik eruit ben laat ik het jullie weten en nogmaals bedankt!

Groetjes, Lieke.

PS: Nieuwe tips zijn altijd welkom ;-)!

• carien

blij dat ik heb kunnen helpen ;)

ik wil mijn tattoo ook graag op mijn pols

ik denk er elke dag aan…het blijft gewoon aan het kriebelen in mijn hoofd :)