Hoi allemaal,
Ten eerste; leuk dat dit forum er (weer) is! Ik heb een vraag waar jullie mij misschien wel mee kunnen helpen. Al een hele lange tijd zit ik te denken aan een tattoo. Ik weet ook vanaf het begin al wat er moet komen te staan. Ik twijfel alleen nog over de plaats.
Het wordt een vrij kleine tattoo, ongeveer 3 cm, alleen in het zwart. En daarbij komt dat ik hem graag op een plaats wil waar weinig mensen hem zien, het wordt iets puur voor mijzelf. Plaatsen die ik mooi vind en in aanmerking komen zijn: op mijn voet, in mijn lies, op mijn onderbuik, of op mijn heup. Maar op elke plek kan ik wel een reden bedenken om het niet te doen. Op je voet schijnt lastig te zijn ivm slijten/doorlopen door schoenen en sokken. In mijn lies en op mijn heup twijfel ik omdat ik een heupafwijking heb waar ik in de toekomst misschien nog een keer aan geopereerd moet worden, en ik niet goed weet waar ze dan zullen snijden. En op mijn onderbuik.. tja, hoe zal dat gaan met een eventuele zwangerschap of een paar kilo's die er in de toekomst misschien aan zullen komen?
Ik weet dat ik een ontzettende piekeraar ben, maar ik wil graag 100% achter mijn keuze staan. Ik vraag me dus af of jullie misschien nog plaatsen weten die aan mijn eisen voldoen? Wie weet komt iemand van jullie wel met dé suggestie. Ik hoop het! Alvast heel erg bedankt voor het meedenken!
Groetjes, Lieke.