tekst

• addicted

Ik vroeg me af als je een tekst wil laten zetten of je dan zelf het lettertype mee kan nemen, of hebben ze in de shops verschillende waar je uit kan kiezen?

En wat vinden jullie:

De tekst die ik wil laten zetten is een persoonlijke tekst, ik denk ook niet dat ik aan iedereen die erom vraagt wil uitleggen waar het voor staat. Ik wil het laten zetten als stimulans voor mezelf en zodat ik later altijd blijf herinneren hoe belangrijk het is…

Ben ik dan toch een soort van verplicht om het te vertellen en kan ik het dan maar beter niet laten zetten? Of kan ik gewoon zeggen dat het persoonlijk is tegen de mensen die het niks aangaat??

Xxx

• jeroen

De meeste shop`s en ik denk allemaal wel hebben verschillende voorbeelde van letter type`n.

echt keus genoeg maar als je zelf al een letter type hebt is het alleen maar makkelijker dan hoef je niet te gaan zoeken enz…

wat betreft de betekenis van je tattoo..

het is jouw leven het is jouw leven je kan het vertellen of niet het is jouw ding je hoeft aan niemand verantwoording af te leggen. doe je toch ook niet om war voor kleren je draagt… al snap ik dat je tattoo wat meer reacties zal krijgen dan je schoenen… groetjes jeroen

• jeroen

jouw leven jouw lichaam bedoel ik…..

jeroen schreef:

>

> De meeste shop`s en ik denk allemaal wel hebben verschillende

> voorbeelde van letter type`n.

> echt keus genoeg maar als je zelf al een letter type hebt is

> het alleen maar makkelijker dan hoef je niet te gaan zoeken

> enz…

> wat betreft de betekenis van je tattoo..

> het is jouw leven het is jouw leven je kan het vertellen of

> niet het is jouw ding je hoeft aan niemand verantwoording af

> te leggen. doe je toch ook niet om war voor kleren je

> draagt… al snap ik dat je tattoo wat meer reacties zal

> krijgen dan je schoenen… groetjes jeroen

• *****americanx*****

De meeste studio's hebben veel verschillende letter type's in hun boeken staan of op hun pc.

Je bent zeker niet verplicht om uit te leggen wat de achter liggende gedachte is bij een tattoo, een tattoo is persoonlijk en als jij dat helemaal persoonlijk wilt houden is dit jou keus en je goed recht.

Gr Martin

• ta2granny

bijna alle shops hebben lettertypes en anders kun je op internet zelf ook enorm veel lettersoorten vinden.

Wat jij op je lichaam zet is je eigen keus en eigen verantwoordelijkheid…als jij ervoor kiest om te vertellen wat er staat,is dat aardig van je…maar eigenlijk heeft niemand er wat mee te maken..vragen staat vrij natuurlijk,maar als jij geen zin hebt om erop te antwoorden,dan is dat jouw zaak…groetjes..ta2granny

• addicted

bedankt voor jullie reacties! het is natuurlijk ook mijn eigen lichaam en keuze, maar het is altijd fijn om te weten wat anderen er over denken!

Xxx