Tattoo op voet

• Robin

Is een tattoo op je voet erg pijnlijk? Ik weet dat pijn voor iedereen anders is, maar omdat daar natuurlijk zoveel botjes zitten voel je het dan extra goed?

• *****americanx*****

Het zal niet meer pijn dan op de meeste andere plekken van je lichaam, het is ook hoe jij de pijn beleeft en hoe jij daarmee omgaat.

Ga je, je van te voren zelf al bang maken dat het pijn doet ja dan doet het idd ook pijn en misschien wel meer als dat je, je niet zo zou opwinden erover.

Dus advies blijf relax en denk niet aan dat het eventueel pijn kan doen.

Gr Martin

• Essie

he robin

tja ik kan niet ontkenne dat wat iedereen zegt niet waar is…..

ik heb zelf 30-12 vorig jaar een dolfijn op de zijkant van me voet laten zetten en de dag erna ben ik gewoon oudjaar gaan vieren/feeste

ik heb een dolfijntje met water en dus kleur laten zetten

1 keer heb ik gedacht hou er maar mee op dat t zo pijn deed maar dan zijn ze net op 1 stukje aan t inkleuren en als dat op n botje is is dat een niet zo'n fijn gevoel….

en het is waar dat iedereen een andere pijngrens heeft, ik heb nogal een hoge pijngrens maar toch

het is wel zo dat als ie er dan eenmaal op staat je supertrots bent!!!!!!

je heb t dan toch maar mooi weten doorstaan!

ik zou zeggen ga ervoor!!!!

want het is en blijft een mooie plek

succes en laat maar wat horen als ie staat!!!

groetjes Essie

• Essie

o ja nog ff vervolg!

ik ben in denbosch jims tattoo studio geweest, ik vind het daar heel relaxed en fijn en frankie heeft me andere tattoo op me rug tussen me schouderbladen ook gezet

en t is waar dat je jezelf niet moet lopen opfokken

maar ja spannend blijft t toch altijd he!

maar heb jij meerdere tattoo's?

ik wil nm nog een 3e maar weet nog nie wat en waar

groetjes Essie

• Robin

Heej dank je wel voor je reactie.. Ik heb zelf nog geen tattoo's. Ik wil er zoiezo 2. Eerst wilde ik graag een vlinder op me buik/heup maar omdat die nogal kan gaan vervormen tijdens een zwangerschap begin ik daar toch maar niet aan.

Voet vond ik altijd al een mooie plek en nu wil ik daar dus graag kleine vlindertjes op die dan doorvliegen naar me enkel.. En daarna wil ik nog een vlinder met bloemetjes of sterretjes en de letters Papa in me nek.