vis tattoo

• willem

hallo beste lezers.

ik ben al een aantal jaren opzoek naar tattoo´s van vissen met name karpers.

Ik heb al bergen boekjes en magazines gekocht maar met mazzel zitten er 1 of 2 fotos van vissen bij.

Nu zoek ik hulp want ik wil die tattoo toch wel eindelijk gaan zetten,

Weet iemand een website of tattoo forum waar ik dit zou kunnen vragen?

Weet iemand een tattoo boek waar veel fotos van vissen en karpers in staan?

Weet iemand een tattoo ontwerper die speciaal karpers doet?

Weet iemand iets heb je een tip vertel het me ik zou je erg dankbaar zijn.

vriendelijke groetten willem

• ***** Intiem *****

Hoi ,

Loop eens bij een shop binnen en vraag er eens naar .

Denk persoonlijk dat vele shops wel een boek hebben liggen met karpers er in.

En op het internet staan er ook heel veel .

M.v.g. Roelf……

• ta2granny

bedoel je de goudkarper die veel in japans werk gebruikt wordt,of gewoon een karper..anyway…als je een goed voorbeeld hebt van een gewone,zal bijna elke shop m voor je kunnen maken hoor…en vaak hebben ze ook wel voorbeelden in huis…om eerlijk te zijn stik ik in de shop van de goudkarpers,maar een gewone heb ik niet…maar wandel eens wat shops binnen en leg je vraag voor…mailen mag je me natuurlijk ooken ook naar alle andere tattooeerders die op dit forum zitten…succes..groetjes..ta2granny

• peer

kijk eens inhet boek van Rini Groothuis met de titel het grote karperboek daar staan tekeningen in van karpers laat er zelf ook een zetten succes grt peter uit eindhoven

• willem

Ik heb al uren lang fotos op internet gezocht,

De meeste karpers die je daar ziet zijn KOI karpers maar die wil ik niet , ik zoek een natuur karper eentje die hier in de hollands wateren ook rond zwemt.

Wat je meestal dus ook ziet als je ik een shop komt dat ze zat plaatsjes van karpers hebben maar weel zijn het KOI karpers (van die japans stijl ofzo) maar dat is het echt niet wat ik zoek.

Die tip van Rini Groothuis ,daar zal ik eens naar gaan kijken, als iemand nog meer tips heefdt laat ze horen want ik kan er gewoon niet tegen dat ik nix goeds kan vinden, ik ga niet met een plaat die ik niet echt mooi vin mijn hele rug vol laten zetten , het maakt mij nix uit al moet ik heel nederland door rijden voor een mooi plaatje

• *****americanx*****

Als je bij http://www.google.nl intikt onder plaatjes “karper” krijg je heel veel gewone karpers te zien, ik ten minste wel.

Kijk anders eens bij de topic hierboven , daar heb ik een plaatje neer gezet van een karper.

Gr Martin