katten tattoo

• Nicole

hoi hoi,

ik wil een tattoo van een kat maar kan nergens leuke ontwerpjes vinden misschien dat iemand mij een paar handige links kan geven

groetjes nicole

• Deesjebeesje

Zou je misschien contact met mij op kunnen nemen? Ik heb zelf namelijk een tatoeage van een kat, misschien vind je het iets?

• *****americanx*****

Loop gewoon eens een studio binnen en bekijk hun boeken eens, zal je zeker geneog katte ontwerpen vinden.

Gr Martin

• ta2granny

bijna elke tattooeerder kan t wel tekenen voor je ook hoor…wandel een shop binnen en vertel wat je wilt.Je mag me ook ff mailen..(dit valt toch niet onder sluipreclame,he webmaster……als t wel zo is..sorry dan en laat t me ff weten)…groetjes..ta2granny

• Daphne

Goedenavond,

In het kader van kattenpootjes en kattenafbeeldingen, hierbij een oproepje!

Ik ben vrijwillige (web)redactrice van Dierenasiel Amsterdam-Noord/Oostzaan en verzorg o.a. hun donateursblad dat 3 keer per jaar uitkomt. Voor de vierde maal komt er nu een item in dat Katoeage heet. Het asiel vangt alleen katten op.

Er hebben al meerdere mensen aan meegewerkt maar momenteel heb ik weer plek vrij. Vandaar ben ik op zoek naar mensen die willen meewerken en in ons blad met foto van de tat en een stukje tekst komen over het hoe en waarom van hun tattoo. Het gaat echt alleen om katten, dus geen tijgers of panters.

Om een indruk te krijgen van het asiel kunnen jullie een kijkje nemen op de site van het asiel die ik ook onderhoud: www.stichting-dierenleed.nl.

Ik hoop op leuke reacties, zodat ik het item kan voortzetten in het boekje! Uiteraard ontvang je na plaatsing een exemplaar. Stuur me gerust een mailtje als je meer wilt weten

Vriendelijke groet,

Daphne