Tattoo laten verwijderen

• Krista

Ik heb een vraagje,

Ik heb 9 jaar geleden een tattoo van mijn kat laten zetten, die is niet zo mooi geworden, 3 jaar geleden heb ik hem opnieuw in laten kleuren maar het resultaat vind ik eigenlijk nog steeds tegenvallen.

Ik zit er nu aan te denken om hem weg te laten halen omdat een ander eroverheen zetten niet gaat lukken….

Heeft iemand ervaring met het weg laten halen van zijn of haar tattoo? En wie weet wat de kosten zijn?

Groetjes Krista

• *****americanx*****

Hoezo gaat er overheen laten zetten niet lukken dan?

Ben je wel ben een goede studio geweest die je een goed advies kan heeft gegeven.

Het moet wel heel raar zijn wil je een tattoo iet kunnen coveren met een mooie nieuwe tattoo.

Laseren is een hele dure aangelegenheid en een opijnlijke aan gelegenheid heb ik van horen zeggen.

Gr Martin

• Krista

Ik heb verder nog geen informatie ingewonnen omdat ik net besloten heb om informatie in te winnen om hem te laten verwijderen….

Hij is ongeveer 8 x 8 cm en heel erg donker, ik heb nog meer tattoo's op mijn rug en die vind ik wel mooi en dan wil ik niet een grote zwarte tattoo ertussen hebben want ik denk dat alleen een grote zwart ingekleured tattoo mijn oude kan coveren, ik heb het idee dat dat niet zo mooi wordt….

Laseren is volgens mij minder pijnlijk dan tattoeren, voor de pijn zal ik het niet laten maarja de prijs ben ik wel benieuwd naar….

Groetjes Krista

• Klaus Ringmaster

Hallowaa.

Kijk hier even…………http://www.prikpagina.nl/read.php?f=2254&i=187&t=185

Misschien heb je daar iets aan.

Groetjes, Klaus.

• Krista

Dankje ……….maar ik zoek iets meer in de buurt, ik kom uit het noorden ;)

• Klaus Ringmaster

Dan zou je eens kunnen “spitten” bij www.goudengids.nl. Ook zou je kunnen overwegen om kontakt op te nemen met een ziekenhuis bij jou in de buurt, en daar kunnen ze je via de afdeling dermatologie vaak wel aan een adres helpen waar ze je probleem kunnen verhelpen.

Groetjes, Klaus.

• *****americanx*****

Misschien een idee om toch eens informatie te gaan inwinnen bij een tattoo studio over de mogelijkheden tot coveren. Je kan natuurlijk zelf wel denken dat het een donkere vlek moet worden als je hem covert maar hier kan de tattoo artiest wel heel anders over denken, die weet tenslotte waar hij over praat en wat er mogelijk is.

Waar uit het noorden kom je kan ik je misschien wel een studio advieseren, mail me hier anders maar ff over.

Gr Martin

• Krista

Ik ga 9 september voor tattoo nr 5 ;) ik zal daar ook zeker vragen wat de mogelijkheden zijn …. dit is een hele goeie tattoo studio, misschien dat die er nog wat moois van kunnen breien ;)