tatoo met van as overleden moeder

• geertludwig

hallo ik had een vraag is het gevaarlijk om een tatoo de zetten met as van een overlevende en ja waarom en nee waar kan dat dan

• ta2granny

hoi.we gebruiken maar een heeeeeeeel klein beetje..t is niet zo dat de hele urn in je inkt gaat…en voor de rest is t hetzelfde als ‘gewoon’ tattooeren…groetjes..ta2granny

• *****americanx*****

Er zijn een aantal studio's die het doen.

Je hebt een heel klein beetje as nodig, maar deze asmoet heel goed gezeeft zijn en daarna heel erg fijn gemalen, dit kan je doen in een vijzel.

Mail me anders maar eens over dit onderwerp.

Gr Martin

• geertludwig

kunnen jullie mijn vertellen waar dat is welke shop het of waar julli zitten bel me anders even ta2granny schreef:

>

> hoi.we gebruiken maar een heeeeeeeel klein beetje..t is niet

> zo dat de hele urn in je inkt gaat…en voor de rest is t

> hetzelfde als ‘gewoon’ tattooeren…groetjes..ta2granny

• ***** Intiem *****

Hoi ,

Ja dat kan , ik zelf heb het in verleden er ook wel eens mee gewerkt en het is niet zo moeilijk.

Je hebt namelijk maar een beetje as nodig , en deze moet wel ff bewerkt worden in de shop.

Maar er zijn maar een paar shops die het doen in Nederland.

M.v.g. Roelf……………………..

• carien

ja zoiets dacht ik al dat het gezeefd moest worden. as van een mens id toch namelijk best korrelig?

• leon

weet er ook iemand wie dit in de buurt van breda doet?

wil er namelijk een met de as van mijn zus laten zetten.

• Nicolet molenaar

Ik zou een tatoo willen zetten van wat as van mijn overleden moeder. Kan ik daar wat informatie over krijgen hoe en wat? Waar? Ed.

Vriendelijke groeten

Nicolet Molenaar