Voor heel veel mensen is het zelfs een uitkomst dat er studio's zijn die aan huis gevestigd zijn.

Ten eerste kunnen ze veel goedkoper werken.

Ten tweede kunnen ze de privecy van de klant 100% garanderen, omdat alleen die klant er is en verder geen andere klanten.

Ten derde kan je rustiger werken en heb je geen tijdsdruk, omdat je niet voor de huur van je dure pand hoeft te werken en eventueel het personeel dat je hebt.

Als je als thuis werker na elke klant gewoon je naalden afbreekt en de klant dit ook duidelijk laat zien is dit natuurlijk een hoge mate van garantie voor de klant dat er steeds weer met nieuwe naalden wordt geprikt. Niet alleen bij thuiswerkers worden de naalden hergebruikt, ook bij studio's die in een duur winkelpand huizen maken hun gebruikte naalden schoon en autoclaven ze opnieuw, om ze nogmaals te gebruiken, ja sorry maar dat vind ik toch niet zo een prettig idee als je dit weet, ik zou me er zeker niet laten prikken mocht ik zoiets weten.

Mijn persoonlijke mening is dat er aan de thuiswerkende tattoo artiesten en piercers niks mis, mits ze zich wel een de hychiëne regels houden en zorgen dat hun apperatuur voor elkaar is.

Gr Martin