flash gezocht

• Carlos

Weet iemand waar ik op het net de originele flash van onderstaande tattoo kan vinden? De flash is waarschijnlijk openbaar want ik heb op één site 3 verschillende varianten van hetzelfde motief gevonden.

http://www.tattooscout.de/component/option,com_t2s_gallery/Itemid,34/action,show/sel_id,2/section,styles/color,1/page,1/pid,4218/

http://www.tattooscout.de/component/option,com_t2s_gallery/Itemid,34/action,show/sel_id,2/section,styles/color,1/page,1/pid,1279/

http://www.tattooscout.de/component/option,com_t2s_gallery/Itemid,34/action,show/sel_id,2/section,styles/color,0/page,1/pid,1775/

Ik weet niet of bovenstaande URL zijn toegestaan door de moderator maar ik zou niet weten hoe ik anders moet laten zien welke tatto ik zoek. Ik woon trouwens in de Algarve dus verwijzingen naar een shop ergens in NL waar ik ff langs zou kunnen gaan gaat helaas niet lukken :-)

alvast bedankt,

Carlos

• ***** Intiem *****

Hoi Carlos,

Kijk ff op diverse tattoo verzamel site`s er staan vaak wel adressen op die Flash aanbieden.

Maar reken dat het duur kan zijn .

M.v.g. Roelf……………

• Carlos

Ik heb me natuurlijk al rot gezocht op het net maar kan ´m niet vinden vandaar dat ik gehoopt had dat hier iemand weet waar ie te krijgen is.

• Tattooz

Carlos schreef:

>

> Ik heb me natuurlijk al rot gezocht op het net maar kan ´m

> niet vinden vandaar dat ik gehoopt had dat hier iemand weet

> waar ie te krijgen is.

Vanwaar de vraag voor de tekening, mocht je deze tattoo willen kan je ook dit voorbeeld aan de Tattoo Artist voorleggen.

Groeten

• Carlos

Ja, dat zal ik ook wel doen als ik het origineel niet kan vinden. De reden dat ik de originele flash zoek is het feit dat de fotos die ik gevonden heb allesbehalve symmetrisch zijn. Als je goed kijkt zie je dat er rechts en links allerlei verschillen zijn zoals ogen van de drakekoppen, vleugelgrootte, vlechtwerk etc. Ik snap wel dat bij het zetten er kleine verschillen kunnen ontstaan (blijft immers handwerk) maar de fotos die ik gevonden heb zien er wat mij betreft iets te slordig uit. Daarom zou het handig zijn om het originele motief te vinden waar het van is afgeleid. Kunnen best andere koppen zijn (vogel of hondekop i.p.v. draak etc.) dat weet ik niet maar ik vermoed dat er een originele flash of Keltisch motief bestaat wat vervolgens is aangepast om het op een motorrijder te laten lijken. In het uiterste geval teken ik ´m zelf opnieuw m.b.v. overtrekpapier maar lijkt me wel monnikenwerk :-(

groet,

Carlos

• Tattooz

Als je hiermee naar een (goeie) studio gaat dan maakt die er zelf een symmetrische tekening van. Dus ik zou gewoon even rondkijken bij jou in de algarve en is navraag doen.

Succes ermee, en laat het resultaat zien :)

Carlos schreef:

>

> Ja, dat zal ik ook wel doen als ik het origineel niet kan

> vinden. De reden dat ik de originele flash zoek is het feit

> dat de fotos die ik gevonden heb allesbehalve symmetrisch

> zijn. Als je goed kijkt zie je dat er rechts en links

> allerlei verschillen zijn zoals ogen van de drakekoppen,

> vleugelgrootte, vlechtwerk etc. Ik snap wel dat bij het

> zetten er kleine verschillen kunnen ontstaan (blijft immers

> handwerk) maar de fotos die ik gevonden heb zien er wat mij

> betreft iets te slordig uit. Daarom zou het handig zijn om

> het originele motief te vinden waar het van is afgeleid.

> Kunnen best andere koppen zijn (vogel of hondekop i.p.v.

> draak etc.) dat weet ik niet maar ik vermoed dat er een

> originele flash of Keltisch motief bestaat wat vervolgens is

> aangepast om het op een motorrijder te laten lijken. In het

> uiterste geval teken ik ´m zelf opnieuw m.b.v. overtrekpapier

> maar lijkt me wel monnikenwerk :-(

>

> groet,

>

> Carlos

• Carlos

Ben vandaag bij chefdetattoo geweest en die gaat ´m opnieuw voor me tekenen. Ik heb geen haast (heb het nu toch al 30 jaar uitgesteld dus een paar maanden wachten maakt ook niet uit :-)) en hij heeft het nu druk met alle toeristen dus ´t wordt pas in het najaar dat ik ´m laat zetten. Dat was ik sowieso al van plan want dan kan ik in ieder geval de komende weken in het weekend nog lekker naar het strand :-). Heb er alle vertrouwen in dat het mooi wordt.

Carlos

• Tattooz

Heel mooi dat het gelukt is, veel succes ermee, en resultaar zien we dan nog wel.

Groeten