moedervlekjes?

  • Carlos

    Ik wil dit najaar of winter m´n eerste tattoo laten zetten op één van m´n bovenarmen maar heb ergens (weet niet meer waar) gelezen dat je niet over moedervlekken zou moeten tatueren. Ik heb een paar kleine moedervlekjes op beide armen en hoop dat dat geen belemmering is! Als het waar is dat je niet over moedervlekjes moet tatueren, weet iemand de reden? En hoe zit het dan met die japanse bodysuits? kan me niet voorstellen dat die lui geen enkel moedervlekje hebben en werkelijk hun hele lichaam lijkt volgekleurd.

  • Deesjebeesje

    Bij mij is mijn eerste tatoeage gewoon over een moedervlek getattoëerd, kan volgens mij geen kwaad hoor :S

  • *****americanx*****

    Hallo Carlos.

    het ligt aan de grote en de dikte van de moeder vlek of er wel of niet overheen kan worden getattooeerd.

    Bij kleine moedervlekjes is die geen probleem maar worden ze groter en dikker wordt het niet gedaan dan wordt er netje omheen getattooeerd, dus zie je er helemaal niks van eigenlijk.

    Gr Martin

  • Carlos

    tnx voor de antwoorden. Het zijn een paar kleine vlekjes dus niet van die uitstekende joekels. Ik zal het ook eens met de tattoo artiest overleggen waar ik van plan ben m´n tattoo te zetten.

    Carlos