portret

• michael

ik heb een keer op tv een vrouw gezien die een paar keer achter elkaar beste was met portretten kan iemand mij misschien helpen aan haar naam/website

alvast bedankt michael

• Klaus Ringmaster

Hallowaa.

Mijn antwoord op je vraag is helaas verwijderd. Waarschijnlijk omdat de beheerder van deze pagina dat als een reclame-uiting zag. Als je mij een e-mailtje stuurt zal ik je dan wel persoonlijk vertellen wie die mevrouw is waar jij naar op zoek bent.

Groetjes, Klaus.

• Symfonie

Bianca van Tattoo Solution te Hilversum

www.tattoosolution.nl

• Klaus Ringmaster

Da's precies wat ik ook had neergezet. Ik kan me niet voorstellen dat dat als een vorm van reclame wordt uitgelegd, want ik heb geen enkel financieel belang bij het feit dat mensen daar de mooiste portretten kunnen laten tatoeëren, maar:“wie ben ik?”

Groetjes, Klaus.

• Klaus Ringmaster

Hallowaa.

Beheerder heeft me net persoonlijk uitgelegd dat het niet de bedoeling was om m'n posting te verwijderen. “Aanloopstorinkje” zullen we 't maar noemen.

Op persoonlijke titel wil ik wel even kwijt dat ik reuzeblij ben dat er weer een tattoo forum is, en ik hoop dat de beheerder het vol kan houden om dit een informatief forum te houden.

Groetjes, Klaus.