spinneweb

  • oldschool tattoo

    Ik heb zelf een spinneweb op mn elleboog. ik vind het gewoon een super vette tattoo. Je ziet het veel in de rock n roll en skinhead scene.

    Maar heeft het een speciale betekenis? Je hoort veel dat het een racistische tattoo is, maar dat vind ik onzin. Linkse punkers hebben ook een spinneweb.

    Weet iemand de betekenis van een spinneweb op de elleboog?

  • spirit

    nope, sorry maar als er wel een betekenis voor is ben ik wel benieuwd wat die zou zijn

  • old school tattoo

    Geplaatst: Di Aug 09, 2005 10:10 am Onderwerp:

    ——————————————————————————–

    Volgens mij heeft het indd geen speciale betekenis.

    maar krijg vaker reacties van iq lozen dat ik een nazi ben met mn spinneweb. alleen omdat veel skinheads ook een spinneweb op de elleboog hebben. pfff de meeste oi! skinheads zijn helemaal niet extreem rechts. maar in de amerikaanse gevangenissen zouden nazi,s ook een spinneweb hebben.

    volgens mij is het een typische rock n roll (oldskool) tattoo.

  • ciauo_monkey

    Ik zou het ook als een punkrock-achtige tattoo zien, maar het maakt eigenlijk niet uit wat voor een tattoo je hebt, of hoe je er uitziet, want het blijft een feit dat mensen heel graag stempeltjes plakken!

    Maar als ik er zo over nadenk zou het ook goed passen in de gothic cultuur Dus ik zou zeggen vooral lekker niks van anderen aantrekken!

    Oldskool Tattoo schreef:

    pfff de meeste oi! skinheads zijn helemaal niet extreem rechts.

    En dat ben ik met je eens!

  • anomien

    het heeft wel meerder betekenisen,

    het kan betekenen dat je een wapen hebt en niet bang bent om het te gebruiken.

    veel gevangenen hebben er ook 1, dan betekend dat je in de bak heb gezeten, hierbij kan het aantal ringen aangeven wat de zittijd was.

    en nog 1 is om te laten zien dat je iemand hebt vermoord, hierbij is het aantal ringen het aantal moorden.

  • Erik

    nou nou,in dat geval (ik heb zeven ringen,bijna acht..) ben ik aardig bezig geweest..

    datzelfde verhaal was met londsdale en vroeger de aussie,de bomber mét vlag uiteraard!

    je ziet ze veel in de bak,ook bij skin's,maar daar zie je ook veel andere tattoo's

    geef er gewoon je eigen verhaal aan,dat telt toch,het is inkt meer niet.

    zelf ben ik ook kaal heb een heel vet webbie,en ja mensen kijken,doen ze toch wel.

    nu ben ik bezig om deze arm full skull sleeve te maken,rond het web,helemaal dicht,nog vier afspraken denk ik

    gaan de mensen weer kijken,ach dat deden ze toch al

    kortom sommige weten het altijd beter

    Erik