my butterfly

• nice

Hallo ik heb nu ongeveer een weekje geleden een vlindertje op mijn buik laten tatoeren bij iemand waarvan ik al heel veel goed werk heb gezien.

nu zei hij tegen mij dat de inkt niet goed wou pakken , dus duurde het even wat langer .toen ie klaar was zag ie er heel mooi uit …alleen even een paar plekjes wat nog een beetje bij gewerkt moest worden.(als ie wat genezen is)

maar nu alle korstjes er af zijn is er niet veel meer van mijn vlinder over ….er zijn ineens stukjes tussenuit en hij is vaag van kleur…

nu mag ik wel gewoon terug komen om hem gratis op nieuw te laten zetten hoor…maar ik vroeg mij toch af of dit normaal is …..kan het inderdaad zo zijn dat mijn huid de inkt niet zo goed pakt?

• martin

Het zou idd zo kunnen zijn dat jou huid de inkt slecht opneemd, maar zoiets hoeft het dus niet te zijn. Het zou ook zo kunnen zijn dat het aan de inkt ligt die de artiest gebruikt of zijn manier van werken of een combinatie van alle3. Dus er zouden meer redenen kunnen zijn.

Verder zeg je dat je korstjes op je tattoo hebt gehad, dit is dus niet goed. Als jij je tattoo op een goede manier en met goede zalf zou hebben verzorgt en het zou je ook goed zijn uitgelegd had je dus geen korstjes gehad op je tattoo en had er denk ik, weet het wel zeker veel meer kleur in je tattoo gezeten.

Hoe was het verzorgings advies dat je van de shop hebt mee gekregen?

Gr Martin

Tattooeren is voor mij een hele grote passie.

• gast

hu

bij de tatooshop waar ik geweest was, zei de man juist dat er wel korstjes/velletjes ontstonden, dit gebeurde ook maar de tattoo is nu gewoon super mooi

• ciao_monkey

Ik denk dat er veel factoren een rol spelen, iedereen heeft een andere huid, Ik heb bijvoorbeeld een erg gevoelige huid, Toen mijn tattoo gezet moest worden was mijn arm op de plek van de tattoo al rood, voordat hij nog gezet moest worden, misschien kwam dat door de zenuwen ik weet niet Maar het genezingsproces ging perfect, geen problemen gehad, geen korstjes en geen velletjes!

en misschien als ze dat vlindertje op haar arm had laten zetten was het niet gebeurd… En misschien heeft martin gelijk en was de inkt niet goed, er zijn zoveel mogelijkheden! Haar tattoo artiest zal het wel weten, als hij van te voren al kan zeggen dat de inkt niet goed gepakt heeft, vind ik dat heel eerlijk, en dat moet ook gerespecteerd worden toch!?

• deesje beesje

ciao_monkey schreef:

Ik denk dat er veel factoren een rol spelen, iedereen heeft een andere huid, Ik heb bijvoorbeeld een erg gevoelige huid, Toen mijn tattoo gezet moest worden was mijn arm op de plek van de tattoo al rood, voordat hij nog gezet moest worden, misschien kwam dat door de zenuwen ik weet niet Maar het genezingsproces ging perfect, geen problemen gehad, geen korstjes en geen velletjes!

Ik heb ook een gevoelige huid, als ik me stoot krijg ik al zo een blauwe plek, maar ik heb helemaal geen last van roodheid gehad. Overigens heb ik wel last van velletjes gehad, maar dat is uiteindelijk vanzelf weggegaan.

Just when you think you got the answers, they change the question

• ta2granny

kan elke tattooeerder voor je ontwerpen hoor…en kijk anders even op BME…staat bij tattoo-ezines op de tattoopagina…bij tattoofoto's kijken…rubriek religious en/of fantasie….veel plezier ..groetjes..ta2granny

• ***Yvonne***

..