ik wil een tattoo laten zette maar hoe voelt het aan?als ze die zette?

• joshua

ik wil een tattoo laten zette maar hoe voelt het aan?als ze die zette?

• silvia

Ja hoe voelt het aan. Het ligt er aan waar je hem zet! Ik heb gisteren een tattoo op mijn voet laten zetten en dat deed wel aardig zeer. Ik vind moeilijk om te zeggen hoe het voelt. Ze gaan met een naald heel snel in je huid.

• mandy

Het is waar dat het bij iedereen anders is. Ik heb er 1 op me linker schouder en vond het eigenlijk wel een lekker gevoel . Klinkt misschien raar, maar die trilingen waren best ontspannend. Ik vond het aanvoelen als iemand die over je huis tekend ( wat natuurlijk ook zo is ).

• reverie

Nou ja 't voelt alsof er met een scherp voorwerp lijnen in je huid worden gekrast. Ik vond het inkleuren prettiger als het zetten van die lijnen. Soms dan zitten ze net op een zenuw te krassen dan voelt dat erg rottig ja.

• mop

Mijn zusje en ik hebben een tatoeage allebij op dezelfde plek. Bij mij deed het helemaal geen pijn, ik vond het juist wel lekker. Mijn zusje heeft echt pijn gehad, af en toe gaf ze een schreeuw of moest ze huilen.

Ik denk dat het gewoon aan iemands zijn pijngrens ligt hoe pijn het doet.

X sharon

• juul

nou het lijkt me erg strekt dat ze echte zenuwen raken zenuwuiteinden dat wel…

ik vond het voelen alsof je met je huid langs de muur schraapt(je kent het wel)

kus

• reverie

Natuurlijk raken je zenuwen niet ECHT (die zitten dieper in je huid) maar ze gaan er wel overheen en soms voelt het kutter dan anders.

• tattoo

op mijn kuiten voelde het net alsof er iemand in mijn been aan het snijden was,

en op mijn scheenbeen voelde ik niks alleen het gedreun op het bot verder weinig

• nick

Ik heb afgelopen vrijdag een tattoo op de onderkant van mijn voet laten zetten. Het deed pijn en af en toe heel erg veel pijn. Maar op het moment dat de naald van mijn huid af was was ik de pijn ook vergeten. Sinds gisteravond is het niet meer opgezet en ben ik helemaal “verliefd” op mijn tattoo.

• tattooman

kijk, de meest gevoelige plekken zijn, binnenkant armen, enkels, voeten en in het midden van je rug.

maar zoals al werd gezet, het ligt er ook aan hoe hoog je pijngrens is, ik heb ook wel is plekjes dat ik ff da8 van hmm niet echt lekker mja, het is wel 1malige pijn

grt