Plakplaatje

  • Brit

    Ik heb een vraag. Ik heb nu 12 dagen geleden een tattoo laten plaatsen maar ik vind het net een plakplaatje. Het is net of er een klein vliesje overheen zit. Heeft iemand enig idee of dit wel goed is en of dit nog moet verdwijnen eer dat de tattoo is zoals hij zijn moet. Ik dacht dat na een dag of 10 de tattoo klaar was.

  • ta2granny

    maak je maar niet bezorgd…je krijgt een nieuw stukje huid en dat glimt altijd…kijk maar es als je een schaafwondje hebt gehad…dan komt er ook zo'n mooi glanzend,dun nieuw velletje overheen.

    Bij de een duurt t wat langer als bij de ander,maar t kan geen kwaad..je tattoo moet ook van binnenuit genezen…je tattoo kan in t begin ook gaan vervellen….

    Maar Britt..als je t over een weekje nog niet helemaal vertrouwt,ga je toch ff naar je tattooeerder terug?..Laat nog ff weten hoe t gegaan is…geen paniek….groetjes..ta2granny

  • wakeboard

    Had ik bij men eerste tattoo ook, dat ik bezorgd was over het resultaat aangezien er na een aantal dagen serieus dikke lijnen kwamen opzitten en de tekening wel ineen leek te lopen, toen dacht ik ook van ‘shit heb ik weer’ . maar nadien is toch alles in orde gekomen, tattoo staat er ondertussen weeral 14 jaar en er zijn er nog gevolgd.

  • Brit

    Ik kijk het inderdaad nog een weekje aan en anders ga ik ff langs om te laten kijken. Nou staat deze zaak zeer goed bekend en ik heb ook mooie resultaten van hun gezien maaar ja je bent altijd bang als het te lang duurt dat er nou net bij jou iets niet goed zit.