lymfeklier opgezet??

  • gridje

    hoi…hier ben ik dan weer.

    ik heb dus afgelopen woensdag een tattoo laten zetten op mn onderrug en taille…en sindsdien voel ik een bobbeltje bij mn oksel…ik had daar eerst ook spierpijn…dat is nu weg…maar dat bobbeltje zit er nog. nu heb ik bij google het woord tattoo en lymfeklier opgezocht en daar staat dan je klieren wel eens op kunnen zetten als een soort afweer….

    heeft iemand daar ervaring mee??

    moet sowieso naar de huisarts maandag dus ik laat het wel even checken, maar was ook even benieuwd of het jullie bekend voorkomt

  • gridje

    ….mn lies is ook al aan de beurt….

  • gridje

    niemand ??? :(

  • ta2granny

    ja,weet je…een reactie op je tattoo kan…t kan,maar t is niet iets wat vaak voorkomt en aangezien je al spierpijn had,lijkt t me sterk dat t van je tattoo komt…t kan ook zijn dat je al iets onder de leden had en dat je lichaam t tattooeren nodig had als zetje om te laten merken dat je afweer niet in orde is…..nogmaals..t kan..maar ik ben tattooeerster en geen arts,dus als je je zorgen maakt,zou ik zeker even laten kijken.

    Ik heb t zelf nog nooit meegemaakt,helaas wel na t trekken van een paar kiezen bij me,maar niet als ik bij iemand een tattoo had gezet..misschien 1 van de anderen?…sterkte in ieder geval..vriendelijke groet..ta2granny

  • gridje

    de spierpijn die ik had kwam door het lange liggen in een rare houding en het tattoeeren op zwevende ribben (onder mn oksel)

    dus erg dichtbij van waar de knobbel nu zit.

    maar goed. ik weet nu wel zeker dat het niets ernstigs is hoor gelukkig

    als je een grote tattoo laat zetten moet je lichaam volgens mij heel wat inleveren qua energie…

  • ta2granny

    als je in goeie conditie bent,valt dat ook wel mee hoor….en bovendien doen we grote stukken vaak niet in 1 keer.Zo diep gaan we nou ook weer niet met de naald en in onze cultuur is t zetten van een tattoo geen bewijs van moed meer…je hoeft niet dagenlang met de hand ingekerfd te worden om te laten zien dat je een stamlidmaatschap waardig bent;):)…niet te zwaar oopnemen dus,die uitwerking van een paar uur tattooeren op een lichaam…inderdaad..sommige mensen kunnen er last van hebben ,maar over t algemeen ben je er zo overheen….vriendelijke groet..ta2granny

  • gridje

    tja dat werkt per persoon verschillend lijkt mij