Tattoo laten plaatsen

  • Diablo

    Ik ben 37 en wil al jaren een tattoo laten zetten. Deze maand heb ik in het buitenland een tattoo gezien , wonderbaar mooie tribal. Deze sprak mij direct aan.

    Nu heb ik vandaag voor de tattoo shop gestaan maar ben niet naar binnen gegaan. Iets heeft me tegengehouden terwijl ik de tattoo wel heel graag wil. Heeft iemand dit ook gehad.

  • gridje

    dan ben je er nog niet aan toe blijkbaar

    gewoon wachten tot je die stap wel kan zetten. ik werd op een gegeven moment zo gek van mezlef (omdat ik het over niets anders meer kon hebben) dat ik gewoon ervoor ben gegaan

  • Deesjebeesje

    Ik voeg me toe aan gridjes antwoord

  • Brit

    Ik heb er jaren over gedaan voordat ik hem daadwerkelijk heb laten zetten. Je moet er echt van overtuigd zijn dat je het wilt en de plaats waar je hem wilt hebben. Weet je het zeker, dan gewoon doen. Echt pijn doet het niet. Succes.

  • Funky

    Je kán natuurlijk naar binnen gaan en eerst met de artiest overleggen wat je wilt.

    Zodat je zeker bent dat die persoon ook degene is die hem gaat zetten. Dat je helemaal zeker bent van je zaak. Je hebt al een ontwerp en een plek op je lichaam uitgekozen, maar zoek er ook rustig de artiest bij uit.

    Of het zou jou niet moeten uitmaken wie hem zet. Mij wel, bij alle twee mijn tattoos ben ik zorgvuldig gaan zoeken naar een voor mij, geschikte artiest.

    Zo stond ik bij het zetten 1000% achter het ontwerp, de plek waar op mijn lichaam het gezet werd en vertrouwen in de artiest.

    Dat vertrouwen varieërde van hygiënisch werken tot echt een mooie tattoo kunnen zetten.

    Ik heb nu echt plezier van mijn tattoos. Ga in ieder geval niet overhaast te werk. Als ie erop zit kun je het niet meer uitgummen. org ervoor dat je voordat je je tatto daadwerkelijk laat zetten je echt zeker bent van je zaak, anders ben je er nog niet echt klaar voor zoals gridje al eerder zei en krijg je spijt…dat zou zonde zijn.

    Ik wens je veel succes met je besluit!

    Funky