tattoo

  • Amanda

    Hey, ik wil heel graag een tattoo.

    Maar als ik deze week bijvoorbeeld een afspraak zou maken, hoelang duurt het dan ongeveer voordat je terecht kunt?

    Ik zou er heel graag 1 willen op mn heup, zijn er mensen hier die dit ook hebben?

    En hoe vonden jullie dit gaan?

    groetjes

  • Deesjebeesje

    Verschilt per tattoëerder. Bij de een kan je direct terecht, bij de ander moet je soms een week of langer wachten.

  • charlotte

    Mijn vriendin had er een op haar heup, alleen haar naam, en hoe het is? dat is voor iedereen weer anders!

    maar denk goed na, soms is het goed als je even moet wachten, je hebt nog tijd genoeg om ervan te genieten!

  • wakeboard

    Waar ik ga moet je voor grotere tattoos tussen de 3 en 5 maanden van te voren een afspraak maken. Is inderdaad een lange tijd maar kwaliteit is echt wel goed, als ze niet zo goed moest zijn zou je er ook niet zolang op voorhand moeten reserveren.

  • gridje

    er zijn ook shops waar je zo naar binnen kunt. ik ging er dinsdag avond naar binnen, werd de volgende dag geholpen.

  • Deesjebeesje

    Ja, ik kon de week nadat ik er voor het eerst naar binnen liep eigenlijk al terecht, maar dan kon mn vriend niet, dus moest ik nog ff een paar dagen langer wachten, maar ja, het verschilt inderdaad per tattoëerder. Die van mij zit soms zo vol dat je een maand of langer moet wachten terwijl hij de maand erop bijna elke dag tijd voor je heeft.