Verdikking

  • Thomas

    Vorige week heb ik m'n eerste tattoo laten zetten. Hij is geweldig, maar het valt mij op dat de lijnen waar er getatoeerd is, een beetje dik zijn. Verder zijn er ook een aantal (kleine) ingekleurde gedeeltes en die zijn ook ietsjes opgezwollen. Voor de rest oogt m'n tatoo helemaal goed; niet rood of wat dan ook. Weet iemand of deze lichte verdikkingen erg zijn of dat dit normaal is….Ik ben namelijk doodsbenauwd dat mijn tattoo straks mislukt! Btw: ik heb verder niets gedaan wat niet mocht: niet gezwommen, niet in de zon gelegen en keurig elke keer ingesmeerd…

    Groet, Thomas

  • charlotte

    Volgens mij is het onderdeel van het genezingsproces. Ik heb het volgens mij ook gehad, mijn (eerste) tattoo is na het zetten ook gaan opzetten, het leek bijna of er een plaatje op mijn arm was geplakt! Ik kreeg toen ook een keer de vraag: of ie wel echt was? :) Maar inmiddels zijn we 2,5 jaar verder en hij ziet er weer helemaal perfect uit!

  • Deesjebeesje

    Mijn vriend had dit eerst ook, maar toen de tatoeage voor het eerst begon te vervellen en de velletjes los begonnen te laten, begonnen de verdikkingen ook minder te worden. Overigens had ik dit zelf ook maar een stuk minder. Zowel van de verdikking als het vervellen. Het vervellen is trouwens al over. Mijn tatoeage is al bijna zo goed als genezen (na een week!), maar ik behandel hem voor alle zekerheid nog steeds met zalf en Unicura en zwemmen enzo stel ik toch echt nog uit tot volgende week.

    Dus volgens mij is het heel normaal dat je tatoeage wat dikkig is hoor. Dit verdwijnt geloof ik vanzelf wel.