tijdelijk of bullshit?

  • Nicki Meeus

    Hello, ik heb al vaak gehoord over de zogenaamde ‘tijdelijke tattoo’s' ofwel beauty tattoo's genoemd. ze zouden vervagen/verdwijnen na 3 à 4 jaar.

    Hoe geloofwaardig is dit nu eigenlijk. Moest het echt kloppen zou ik overwegen zo'n tattoo te zetten omdat ik redelijk snel dingen beu ben.

    Reeds dank voor de reacties!

  • gridje

    Zoals ik heb begrepen is een tijdelijke tattoo een ramp.

    Een tijdelijke tattoo is bedoeld om te vervagen en dat proces begint gelijk.

    binnen no time kan je dus een lelijke vlek op je lijf hebben.

    Lijkt me niet echt mooi. En je hebt ook nog kans dat de vlek gedeeltelijk blijft zitten

    Kan je dan niet beter een henna tattoo laten zetten af en toe?

    succes

  • ta2granny

    niet doen!!!!!!!een tattoomachine staat op 1 diepte ingesteld met de naald…maar je huid is niet overal gelijk….ook al zetten ze m heel ondiep…t blijft een tattoo…hij zal misschien vervagen,maar echt weg gaat-ie niet…op sommige plaatsen blijft t echt luid en duidelijk zitten.

    t gaat ook niet egaal weg en in 1 keer..t gaat geleidelijk..dus je tattoo wordt meestal gewoon een vage vlek….een collega van me heeft t uitgeprobeerd op haar pols…dat is nu jaren geleden en hij zit er nog steeds in.

    Tja…en als je dingen gauw zat bent…begin er dan alsjeblieft niet aan..een tattoo is voor t leven…wil je dat niet…dan niet doen…..neem dan een henna-tattoo of laat m airbrushen….succes…groetjes..ta2granny