ja ik ga er voor!

  • gridje

    Hallo! een jaar geleden was ik nog enthousiast op prikpagina, want toen kwam mn tongpiercing en nu ga ik woensdag mn eerste tattoo laten zetten, dat had ik nooit van mezelf gedacht

    Ik kwam nooit tot de beslissing, want ik ben zo onzeker, maar door wat serieuze problemen het afgelopen jaar heb ik besloten meer van het leven te genieten en te gaan voor de dingen die ik zelf zo graag wil!!

    Toen ik dat besluit had genomen ben ik gelijk gaan zoeken naar tattoos en betekenissen en nu ben ik er eindelijk uit. Het wordt een tak van een kersenboom met bloesem erop. deze komt op mn onderug uitlopend naar mn taille

    De kersenbloesem staat voor het leven wat komt en gaat in al zn schoonheid.

    En het staat voor de maand april en lente (ben geboren in april)

    Ik was van plan m in mn vakantie te laten zetten in het najaar, maar ik maak mezelf zo gek de laatste tijd dat het niet goed is voor mij om nog zo lang te moeten wachten haha. Dus mn vriend zei gisteren: we gaan woensdag!!!

    uhhh ok!!

    Gelukkig ben ik niet bang voor de pijn. Uit alle verhalen die ik lees heb ik het idee dat het geen zin heeft om je daar druk om te maken.

    Ik hoop dat de genezing ook voorspoedig gaat, maar ik ga me gewoon trouw houden aan de voorschriften.

    Mensen willen jullie me een beetje door de komende dagen heen helpen??

    Dan beloof ik dat ik in ieder geval woensdag een verslag doe :)

  • ta2granny

    yo gridje…go for it!!!!..succes joh..t gaat je lukken!!!..vriendelijke groet..ta2granny

  • Funky

    Hallo Gridje!

    Hahaha ik werd helemaal vrolijk van je bericht hier op het pb!;-)

    Wat gaaf dat je jezelf zo'n mooi cadeautje doet, je allereerste tattoo is toch wel heel bijzonder! Toen ik mijn eerste had laten zetten en ik op straat liep had ik het idee dat iedereen het aan me kon zien! En dat terwijl die tattoo op mijn dijbeen staat hahaha!;-p

    Ik wens je heel veel succes en plezier voor a.s. woensdag, ik lees graag je ervaring terug!

    Groetjes, Funky

  • Deesjebeesje

    Dat gaat je echt helemaal lukken! Ik was ook zenuwachtig maar ik heb me er doorheen ‘gesleept’. Valt allemaal reuze mee ;) Succes en we duimen voor je!

  • gridje

    bedankt voor alle lieve reacties!!!

    het is nu nog heel raar….kan me niet echt voorstellen hoe het er zo uit gaat zien…

    maar ik wordt wel elke keer heel blij van het idee dus dat zit wel goed :)

    vandaag op mn werk heb ik het ook aan een aantal collega's verteld, die vonden het allemaal heel gaaf….de wat ouderen vonden het wel een mooie gedachte dat de tattoo echt een betekenis heeft.

    vandaag voel ik me niet echt op en top (verkouden) hoop dat het morgen weg is, zodat ik woensdag lekker fit ben!!

    groetjes!

  • erwin

    laat je wel een foto zien als je de tattoo hebt :D

    succes woensdag!

  • gridje

    uhmm jaaaa dat wil ik best proberen, maar ik ben A-technisch!!

    maar ik zal mn best doen..

  • gridje

    zo ik kom zojuist terug van de tattooshop.

    ik kwam met mijn wens aanzetten en liet een print zien van internet. ik had een plaatjes van een schilderij van een kersenbloesem.

    ik zei dat ik zoiets wilde over heel mn onderrug.

    de tattoeerder zei dat het mooier was als het alleen aan 1 kant van mijn rug zou komen met een uitloop naar mn taille. hij had wat getekend en ik was verkocht!!

    ik heb er helemaal vertrouwen in ondanks het feit dat het geheel anders is dat ik gepland had!

    morgen om 11 uur is het zover en hij denkt dat ie 4 uur bezig is…pfff

  • Funky

    Succes Gridje, ik hoop dat het mooi wordt en ik wens je veel plezier!!!

    Funky

  • Deesjebeesje

    Ik zal zeker nog even aan je denken!