Hallo! een jaar geleden was ik nog enthousiast op prikpagina, want toen kwam mn tongpiercing en nu ga ik woensdag mn eerste tattoo laten zetten, dat had ik nooit van mezelf gedacht
Ik kwam nooit tot de beslissing, want ik ben zo onzeker, maar door wat serieuze problemen het afgelopen jaar heb ik besloten meer van het leven te genieten en te gaan voor de dingen die ik zelf zo graag wil!!
Toen ik dat besluit had genomen ben ik gelijk gaan zoeken naar tattoos en betekenissen en nu ben ik er eindelijk uit. Het wordt een tak van een kersenboom met bloesem erop. deze komt op mn onderug uitlopend naar mn taille
De kersenbloesem staat voor het leven wat komt en gaat in al zn schoonheid.
En het staat voor de maand april en lente (ben geboren in april)
Ik was van plan m in mn vakantie te laten zetten in het najaar, maar ik maak mezelf zo gek de laatste tijd dat het niet goed is voor mij om nog zo lang te moeten wachten haha. Dus mn vriend zei gisteren: we gaan woensdag!!!
uhhh ok!!
Gelukkig ben ik niet bang voor de pijn. Uit alle verhalen die ik lees heb ik het idee dat het geen zin heeft om je daar druk om te maken.
Ik hoop dat de genezing ook voorspoedig gaat, maar ik ga me gewoon trouw houden aan de voorschriften.
Mensen willen jullie me een beetje door de komende dagen heen helpen??
Dan beloof ik dat ik in ieder geval woensdag een verslag doe