hoe zeer doet het?

  • princess

    Loop er al járen mee….het plan om een tattoo te laten zetten. Heb het ontwerp al tijden op het prikbord hangen. Een kleine tribal (5 cm ongeveer) die ik graag op mijn schouder wil.

    Maar durf de stap eigenlijk niet zo goed te zetten uit angst dat het een pijnlijke ingreep is.

    Dus aan alle “gevorderden” :-)

    Hoe pijnlijk is het nou eigenlijk?

  • ta2granny

    joh..dat is per persoon..per plaats en per keer verschillend…ik vraag vaak aan mn klanten wat ze er nou eigenlijk van vinden en meestal zeggen ze dat t snijdend en brandereig tegelijkertijd is..maar allemaal zijn ze voor de volgende tattoo gegaan!!!;)

    Deze pijn is maar tijdelijk ..go for it!!..groetjes..ta2granny

  • Deesjebeesje

    Ik vond t zelf prikkerig en af en toe vertrok ik wel een beetje van de pijn, maar het is goed uit te houden en achteraf voelt het gwoon alsof je verbrand bent ofzo. Gewoon ervoor gaan hoor! Ik ben ook alweer aan het sparen voor mn volgende (ik heb deze pas sinds eergisteren) :D

  • sophia

    Prinsesje,

    Ik heb gisteren voor het eerst eentje laten plaatsen op m'n onderrug en het viel mij persoonlijk 100% mee!

    Tuurlijk, per persoon verschilt de pijngrens (denk ik?), maar zaak is gewoon dat je je goed ontspant en dan kun je heel veel hebben…

    Veel succes met je keuze en voor de pijn hoef je het echt niet te laten!

    X Sophia

  • princess

    dank jullie wel voor jullie reactie! Denk dat ik um inderdaad gewoon moet laten zetten… ben niet echt een pieperd wat pijn betreft, dus moet ik er gewoon maar es ff aan. Ik laat jullie weten hoe en wat!

    groetjes!

  • Sorpresa

    Het voelde bij mij alsof iemand met zijn nagel in mn huid kraste, dus viel erg mee. Succes!

  • patricia

    de pijn valt reuze mee, het nl steeds maar heel kort omdat de inkt bijgevuld moet worden en dus makkelijk uit te houden. en zeker op de schouder.

    achteraf denk je vast, is dat nou alles?

    heel veel succes!

    gr patricia

  • wakeboard

    toen ik mijn tattoo op mijn been liet zetten zij de artiest hier en daar kan het wel heel pijn doen, en daar en zo voel je bijna niks. Laat het bij mij nu net andersom geweest zijn , de plaatsen die pijn zouden doen vielen reuze mee en de andere vielen dan weer tegen. Maar hey wat is een paar minuten afzien voor een levenslang pronkstuk?

  • Robin

    Ik vond het ook 100% meevallen, na de zomer de volgende!!

    Groetjes Robin

  • gridje

    ik moet morgen 4 uur zitten…ben heeeel benieuwd hoe ik het ga vinden