prikkel draad

  • bert

    ik wil graag prikkeldraat op mijn arm laten zetten,maar het enige wat mij tegenhoudt is dat ik wel eens gehoort heb dat het aan de binnenkant goed zeer kan doen.

    heeft iemande hier ervaring mee.

    en weet iemand waar ik een mooie prikkeldraad tattoo kan vinden.

    ik heb er wel 1 gevonden maar dat is helemaal in hoek van holland en ik kom zelf uit de buurt van amersfoort.

    groeten bert

  • thai

    Hallo Bert,

    Als ik eerlijk ben klopt het wel dat de binnenkant van je arm behoorlijk zeer doet, als je besluit om je prikkeldraad toch te zetten probeer je dan niet druk te maken want dat maakt het nog erger en niet bewegen, hahaha

    thai

  • ta2granny

    echt pijnloos was t zeker niet nee,maar ik zou t zo weer doen.Prikkeldraad heeft elke shop in alle soorten en maten en als je op de tattoopagina hier kijkt,kom je vast wel een shop tegen die je bevalt…neem de tijd om wat shops te bezoeken…is hardstikke leuk en je kunt gelijk t gezette werk zien en in de boeken naar prikkeldraad zoeken.

    De tattooeerder kan er ook een voor je ontwerpen..go for it..groetjes..ta2granny

  • tattoo

    ik vond de binnenkant van mijn bovenarm helemaal niet pijnlijk eigenlijk

    ik vond het alleen irritant toen er over het telefoon botje werd getatoeerd.

    en op mijn elleboog vond ik niet zo lekker

    pijn verschilt per mens