shops vlaandere

  • faust

    Hallo, ik kom uit Vlaanderen, maar ik vind niet meteen veel Vlaamse of Belgische internetfora over tattoo's. Daarom dat ik hier maar eens langsloop.

    Ik droom nu al een tijdje van een tattoo, maar ik weet niet goed welke tattoo-ateliers al dan niet kwalitatief iets waard zijn en welke ik beter links laat liggen.

    Ik ben van het leuvense, maar als ik naar de andere kant van Vlaanderen meot is dat geen probleem. Ik hoop dat jullie mij kunne helpen.

    _________________

    The band is just fantastic

    that is really what I think

    oh by the way

    wich one is pink

  • faust

    Op de http://tattoo.startpagina.nl staan een hele rits met Belgische tattoo studio's.

    Deze staan aan de rechterkant als je de pagina een stukje naar onderen trekt.

    Bekijk hun site's eens en misschien zit er een studio voor je bij.

    _________________

    Gr Martin

    Tattooeren is voor mij een hele grote passie.

  • faust

    Zoals in het vorige ook vermeld staat.Op deze site staan rechts onder de shops die in belgie goede naam hebben opgebouwd de meeste zijn lid van de belgische tattoo bond,de gene die er op staan en niet lid zijn vond ik persoonlijk ook goed,zodoende dat die er ook opstaan.Ps ik rij per jaar heel veel shops langs.En doe daar ook een beetje op beoordelen.

  • Nicki Meeus

    in Brussel hebde de ritual, is goede shop waar ze hygiënisch werken!

    groetjes

    andere vlaming

  • wakeboard

    Pink in Hasselt schijnt zeer goed te zijn en Edith in Bilzen is ook zeer goed. Enig probleempje is dat ze beiden zoveel werk hebben dat een wachttijd van 4à5 maand geen uitzondering is.