ZENUWACHTIG!!!

  • Deesjebeesje

    Nog drie dagen!! Nog drie dagen en dan komt mn tatoeage dr op te staan. Ben best wel zenuwachtig. Iemand tips voor me over wat ik wel en niet moet doen? Ik weet al het een en ander over ontspannen enzo. Maar toch… Bibberrrrrrrrrr……

  • Sorpresa

    Ik was ok zo zenuwachtig, en alles wat je eigenlijk zou moeten doen lukt niet. Probeer maar eens goed te eten en te ontspannen voordat je hem laat zetten ;) Ik ging over mn nek in de stoel omdat ik me te druk had gemaakt!

    Maar ja goed eten en ontspannen is voor zover ik weet het enige dat je kunt doen. En wees gerust, het doet geen pijn, tis alleen irritant. Mijn mening dan he?

    succes ermee!

  • Deesjebeesje

    Even om weer terug te komen op het ontspannen: ik was zelf behoorlijk zenuwachtig en kon tijdens het tatoeëren geen woord uitbrengen…t was net of mn keel dichtgeknepen werd. Mn vriend vroeg af en toe aan me: “Gaat het?” En ja, het ging heel goed, maar van de zenuwen kon ik gwoonweg niks zeggen…heel maf vond ik het zelf. Dus ik gwoon glimlachen, omdat het wel goed ging hoor. En dat terwijl ik wel moest lachen om bepaalde dingen die op dat moment gebeurden.

    Ook kon ik mijn arm moeilijk ontspannen, terwijl de rest van mn lichaam wel ontspannen was. :-S Ik vond dat echt zo maf…

    Mn vriend daarentegen was gwoon aan het kleppen met ons. :p

    Bovendien wil ik er over een half jaar weer eentje laten zetten.

    Maarruh…dat dichtklappen tijdens het tatoeëren…komt dit vaker voor bij mensen die zich laten tatoeëren?

  • patricia

    hoi,

    ik was ook zenuwachtig voor mijn tattoo, maar toen eenmaal het eerste lijntje gezet was, had ik nergens meer last van. wat goed helpt is concentreren op 1 punt en dan een beetje dagdromen. dan voel je je heerlijk ontspannen worden. hielp bij mij perfect! heel veel succes!

    gr patricia

  • Deesjebeesje

    Mjah, k hoop dat k t bij een volgende tatoeage niet weer heb :S

  • Sorpresa

    Ik klapte ook dicht hoor! Maar denk dat het de volgende keer al heel anders zal zijn omdat je dan weet at je te achten staat.

  • Deesjebeesje

    Haha, ik hoop het maar, want de volgende keer komt er zeker! ;)