zijkant been ontwerp

  • joyce

    Ik wil een tattoo laten zetten langs de zijkant van mijn been.

    Weet iemand wat mooi uitkomt langs de zijkant van een been en hoelang het zetten gaat duren?

    Joyce

  • ta2granny

    tja..dat hangt helemaal van t ontwerp af ….en hoe goed jij er tegen kunt.

    Tijd is eigenlijk ook niet zo belangrijk..hij moet mooi worden..Je zult dus met je ontwerp naar een shop moeten of er 1 door een shop laten ontwerpen,want de tattooeerder/ster kan pas een prijs afmaken als hij weet wat er gezet moet worden…go for it..succes..groetjes..ta2granny

  • joyce

    Daat heb je geheel gelijk in. Gaat om de kwalitiet. maar toch. Moet ik denken aan een uurtje of 2 of meer aan een paar keer komen.

    P.S. wat is een mooi ontwerpje voor lagns de zijkant van een been. heeft iemand een sugestie?

  • ta2granny

    echt..t hangt helemaal van t ontwerp af hoe lang iets duurt…zelfs een klein tattoo'tje kan lang duren omdat t heel precies moet of met heel veel detail.Soms moeten mensen meerdere keren terug voordat t af is..ik kan er pas wat van zeggen als ik t ontwerp zie…ik denk dat dat voor de meeste tattooeerders geldt.

    Ook zullen we allemaal wel leuke ideetjes hebben voor een ontwerp en anders staat er genoeg in de boeken…t lijkt me t beste dat je eens op de tattoopagina gaat kijken naar t werk van de diverse shops,of wandel eens een studio binnen en overleg met de tattooeerder.

    Over de mail sturen we eigenlijk nooit ontwerpen op..maar neem er de tijd voor..ga op tattoo en shopjacht..leuk en leerzaam …en je mag me natuurlijk ook gewoon mailen voor wat meer info(dat mag bij elke shop natuurlijk..was dit nou sluipreclame?..in dat geval sorry webmaster..)..neem in ieder geval de tijd..t loont de moeite..groetjes..ta2granny

  • joyce

    Heeft ieamnd hier soms ervaring met een tattoo lang de zijaknt van een been.

  • reverie

    Doe je hem echt helemaal van je bil tot aan je teen?

    Of alleen een stukkie dijbeen tot aan je knie ofzo?

  • ta2granny

    ik heb er veel gezet bij anderen en zelf heb ik er ook langs mn been staan…ik vond t eigenlijk wel gaan..alleen had ik tamelijk veel pijn de dagen erna..of pijn…als ik van zitten naar lopen ging,was dat een enorm branderig gevoel..maar je weet dat t overgaat en ik had er iets moois voor terug …..laat je niet weerhouden..groetjes..ta2granny

  • gast

    als dit toch al gaat over hoe lang iets duurt en alles

    ik wil binnekort eentje laten zetten op mn schouderblad,

    alleen heb k een paar vraagjes..

    is het een pijnlijke plek? (niet dat het erg uitmaakt, maar tog )

    Kost het iets om een tattoo te laten ontwerpen?

  • tlenn

    allright thanks for the information

    its my first tattoo, so thats why, think im going to Tattoo bob in rotterdam..

    does anyone know he's a good artist?

    for 1 person i heard that he is very good,

    from the other i heard that they prever to go to another artist?

    so i would like to ask what your opinion is about him?