brandmerk

  • eline

    halloo

    Ik heb al een tijdje geleden een brandmerk laten zetten.

    Ik wil der eigelijk vanaf en wil der een tattoo over laten zetten.

    Het is eigelijk gewoon een litteken… Ik zou graag willen weten of dat kan.

    Weet iemand dat misschien

    Alvast bedankt

  • silverdragon

    Nou, misschien kan het toch, maar ik betwijfel het.

    De huis is volgens mij zo erg beschadigd(vandaar het litteken) dat er door de huid geen andere kleur meer kan worden vastgehouden.

    Dus kan er geen andere kleur onder je huid komen.

    Ik hoop verder voor je dat er wel iets aan te doen valt

  • tattoo

    If the skin is completely without structure, like a piece of thin rubber or foil on it, and feels harder or much softer then the rest of the skin, then i wouldnt like to tattoo on it. if it has structure and is flat and colored like the rest of your skin, then i dont see a big problem. but i cant really tell anything witrhout looking at it

  • gast

    het is een rood litteken dus .. dan kan het zeker niet?

  • tattoo

    typicaly branding scar? red and raised? i dont think so… at least, i wouldnt like to work on there… sorry

  • martin

    Het ligt helemaal aan het litteken of het wel of niet kan om er een tattoo everheen te laten zetten.

    Dit kan je het baste ff bij een studio laten bekijken.

    Kan het niet is er misschien een mogelijkheid hem in een tattoo te verwerken zodat hij een geheel wordt met de tattoo.

    Gr Martin

  • ta2granny

    doe maar niet…er is op een litteken zoveel verschil in huiddikte,dat t nooit strak wordt…je kunt er wel iets omheen zetten,maar dan vestig je er eigenlijk nog meer de aandacht op….misschien heel veel later,als t litteken echt ingekapseld is en niet meer rood is,maar dan nog blijft t een moeilijke plek om aan te werken…tenminste..ik die t liever niet..t moet wel mooier worden natuurlijk….groetjes..ta2granny

  • ChainThunder

    Ja, er om heen zetten kan ook.

    Je zou eens naar de dokter moeten gaan om te vragen of het bij jouw brandmerk mogelijk is,

    het is namelijk mogelijk om littekens weg te werken dmv tattoo's…

    Dat wordt ook in het ziekenhuis gedaan, maar dat is volgens mij alleen na grote operaties.

    Je geeft je litteken dezelfde kleur als je huis