2 tattoos die er niet uitzien

  • myndag

    Hallo iedereen

    Heb vorig jaar juli en augustus twee tattoos laten zetten

    op allebei mijn enkels

    de een was mooi gelukt tot dat het ingekleurde van binnen gewoon los liet en dat vel is gewoon eraf gevallen nu zit het allemaal wel weer dicht en zo maar toen zei die man toen ik de tweede liet zetten laat even goed genezen kom dan maar weer dan zal ik hem opnieuw inkleuren

    Heb ik hem gevraagd wanneer die hem wou inkleuren omdat die genezen is nou doet die dat niet meer omdat het buiten de garantie is (er lekker dus )

    De tweede is ook niet mooi gelukt wat vaag en niet mooi zwart

    Ik wil ze over nieuw laten inkleuren is dat mogelijk???

    En waar zit een goede zaak in overrijssel

    Voor deze twee ben ik na Almelo geweest maar lijkt me ook niet meer zon optie

    HELP!!!!

    groetjes tamara

  • Saskiaatje

    tuurlijk kan je het bij laten kleuren.

    doet wel veel meer pijn omdat er litteken weefsel is gevormd bij het zetten van je tattoo

  • gast

    a good tattoo should always heal without visible scaring

  • lenn

    think she means that the skin is healed, and now they have to tattoo it again on the same place.. and that hurts a bit more.. same as piercing.. if you remove.. let it heal again.. and if you then want to pierce the same place again.. it hurts much more..

  • gast

    yeah but only because of the scar tissue that you get with a piercing. with a piercing this is normal since a piercing is of course very invasive for the body and goes all the way through the skin. but a tattoo is supposed to be in the skin so if not overworked or worked on while not healed properly there shouldnt be any scar tissue and therefore no extra pain…

  • tamara

    Ik ga geen namen van de zaak noemen lijkt me niet echt op zijn plek

    Maar had zorgvuldig internet afgezoccht na iemand in overrijssel die erg goed was

    En kwamen daar uit

    Als ik nu alleen twee tattoos had die niet mooi zijn geworden dan kan dat gebeuren maar mijn vriend heeft een kleintje en die is ook niet mooi

    Vrijdag gaat hij na olst heen en daar laat die een nieuwe zetten ik volgende week woensdag

    En waarschijnlijk gaan we daar ook vragen of hij bij mijn vriend een cover-up kan doen en bij mij op nieuw inkleuren omdat ik de tattoo ontwerpen mooi vind maar kleur niet

    Hopelijk kunnen hun ons helpen

    groetjes

    tamara

  • gast

    naar olst?

    dus tattooherco.

    die is wel goed ik heb zelf een uutje of 35 in totaal van hem en ben er zeer tevreden over.

    ben nu aan het sparen voor een rugstuk

    dus.

    mvg tattoo