aflaten

  • moontje

    Hoi.

    Gisteren heb ik dus mijn tattoo laten zetten, en hij is echt heel mooi geworden.

    Maar ik heb toch nog even een vraagje.

    Kan het zijn dat de tattoo nog aflaat, want toen ik vanmorgen mijn shirt omhoog trok zat er inkt in mijn shirt, of is dit nog een beetje wondvocht?

    groetjes Moontje

  • len

    het hoort dat de je tattoo de eerste 2 dage afgeeft, gewoon laten gaan

  • gast

    Heeft degene die jou heeft getatoëert niet uitvoerig uitgelegt wat er de komende weken met je tattoo gebeurt?

    Goede tip voor allen die ooit met dit soort vragen gaan komen:

    Geen paniek! Vraag je tattoo artiest om uitvoerig advies voordat je de shop verlaat. Als er dan toch iets heel erg vreemds gebeurt je eigen artiest bellen. Die weet nl. wat ie heeft gedaan en als 't goed is hoort dat bij zijn nazorg naar de klant toe.

  • gast

    Ik heb gisteren wel uitleg gehad over wat ik moest doen voor de verzorging e.d.

    Maar ik woon in duitsland en mij duits is nog niet zo denderend goed , dus leek het mij handig voor mezelf om deze vraag hier even te stellen.

    In ieder geval bedankt voor het antwoord.

  • *****americanx*****

    voor een duidelijk verzorgings advies kan je mijn studio site ook raadplegen, je kan de link naar mijn site vinden, klik hiervoor op het woordtje info naast mijn naam dan vindt je dus de link naar mijn site.

    Het is makkelijker ff daar te lezen dan dat ik het hier allemaal neezet.

    Gr Martin