tattoo bijwerken

  • laura

    hallotjess

    ik had eigenlijk een vraag waar ik op het internet niet echt een duidelijk antwoord op kan vinden.

    na hoeveel jaar moet je ongeveer een tattoo laten bijwerken? is dit zeer verschillend zijn er richtlijnen voor?

    ik laat over 3 weken een tattoo op me onderarm zetten, en vraag me af van wanneer bijwerken?

    groetjes

    laura

  • isabella

    zoek een goede studio het is niet per se noodzakenlijk om een tattoo bij te laten werken.

    ik heb een aantal tattoo's van verschillende studio's een aantal is bijgewerkt maar het gaat er niet mooier op worden .

    en een aantal van een andere studio zitten er al 6 jaar op en hoeven niet bijgewerkt te worden die blijven mooi.

  • laura

    isabella,

    bedankt voor je reactie!

    ik heb zeker wel zitten zoeken tussen de shops, sommige dacht ik echt van omg niet mooi.

    teken namelijk zelf ook erg veel en dan ben je nogal kritisch.

    ik ga nu bij de shop die echt strak werk afleverd ook niet de goedkoopste.

    een vriendin van mij had haar tattoo voor 90,- maar schreef! dan betaal ik maar misschien te veel maar wel een mooi resultaat :D

  • Ghostwriter

    Het kan zijn dat je je tatto moet laten werken.

    Het beste kun je 4 weken nadat je tattoo gezet is even bij dezelfde tattooshop binnenwandelen om je tattoo even te laten checken of ie bijgewerkt/nagestoken moet worden.

  • laura

    oke ja dat was wel toen bij me zus gezecht, doen ze dan ook geheel gratis, maar ik bedoel eigenlijk over een paar jaar

  • ernst

    Het gaat er gewoon om hoe je tattoo er uit ziet en of je er tevreden mee bent. Een van mij zag er na zes jaar nog prima uit. Maar ik heb er toen wat achtergrond bij laten zetten en de lijnen opnieuw laten doen. En nu ziet ie er helemaal super uit en alsof hij helemaal nieuw is.