tatooeerder zoekt werk

  • tattooartiest

    kijk vriend ik hoef mij niet te bewijsen daar loop ik te lang voor mee maar als jij een tattooeerder ben dan moet jij je nog bewijsen en ja ik ben goed genoeg om mijn ervaring aan iemand door te geven maar neem nu maar van mij aan dat ik een bekende ben in de tattoo brance in ie3der geval bij de ouderen garde ik heb zelf in amsterdam gewerkt en heb daar ook een tattooschop gehad dus

  • ben

    hoi anoniem ik heb ook een tattoo gezet bij crazy bodyart en dat ziet er niet uit een paar lijnen en er daar twee uur over doen en dan 300 euro voor betalen schandelijk en het is niet eens mooi lijkt wel een kleuterklas werk en die kunen het nog beter ik ga niet meer terug stelletje prutsers gr ben

  • au3

    Ik ben een vrouw trouwens……… en ook ik hoef me niet te bewijzen waar dan ook in…… maar heb je hart voor je vak of ga je alleen voor het geld, want laten we eerlijk zijn, niet iedereen is geschikt om tatoeeerder te worden, hoe groot hun PASSIE ook is, ben je dan ook zo eerlijk om te zeggen stop ermee hier heb je je geld terug of laat je hem lekker aanprutsen en schop je de zoveelste knoeier de wereld in……………

  • Anoniem

    Daar ben ik geweest alleen daar werkt die gene niet meer omdat die is ontslagen dus helaas

  • anoniem

    Ik ben wel terug geweest en moet nog een x want ik mis nog een stukje… verder ben ik wel tevrede over mijn tattoo alleen die vriendin en ik wilde allebei dezelfde alleen zijn t nu 2 verschillende geworden helaas… Bij haar is die 6x zo dik, t probleem is gewoon dat er 2 verschillende ons geholpen hebben en jaah die van haar is echt niet mooi geworden, toen zijn we terug gegaan want die mijne moest wel iets dikker gemaakt worden om het een beetje overeen te laten komen en toen heeft die gene die mij gedaan heeft haar geholpen en is wel stukke beter geworden… maar t had wel beter gemoeten daar ben ik t zeker met je eens…

    Mag ik vragen bij wie jij dan geweest ben (tattooerder)

  • wepster

    hoi, kan je even contact opnemen en wat werk laten zien, piercerwepster@hotmail.com

  • jean

    Als je wat werk mailt naar ons kan je volgende week beginnen… mits je werk in orde is… heb nu ongeveer 20 mensen op de tattoo wacht lijst staan!

    Dus werk zat..

    gr jeannette

  • roel

    die crazy bodyart die klootzak heeft mij met mooie praatjes en belooftes wat hij is niet na gekomennaar nederland gehaald van tervoren zat ik in het buitenland ik ben de eerste tattoo artist daar geweest en naderhand gaf hij mij de schuld , het is een grote kinderboel daar hij met zijn vader weten alles, het heeft me genoeg geld gekost,ik ben daar ben naar een paar dagen weg gegaan om dingen te regeld bij mijn broer en heb naar een paar dagen hun gebeld dan ze het kunnen bekijken ik zag op facebook meer als genoeg die mooie dennis met zijn papa .

  • roel

    wat is je email dan? en wepster je email adress klopt niet sorry .

  • menbia@live.nl

    sorry piercerwepster@hotmail.nl