Tattoo voor het trouwen

  • jolanda

    Hallo,

    Wij zoeken een leuke mooie tattoo in de vorm van 2 ringen met onze trouwdatum eronder maar we kunnen niks leuks vinden

    Heeft iemand misschien ideeen?? of iemand die een mooie voor ons kan ontwerpen?

    Gr jolanda

  • Ghostwriter

    moeten die ook om de vinger?

    als dit niet het geval is, en hij bijv op je schouderblad komt, en het ontwerp van een leuke grootte is, dan wil ik die uitdaging wel aan gaan.

  • ***american-x-tattoo***

    Hoezo moet het ontwerp van een leuke grote zijn?

    Subtiel kan je niet of??????????

  • Ghostwriter

    @ american x.

    ik snap je reactie niet zo goed, want t komt nogal fel op mij over. Ik zal mijn reactie even toelichten.

    ik heb gewoon n idee in mijn hoofd zitten qua ontwerp, en met redelijk wat detail. Als de tattoo te klein wordt, is dit qua tattooëren niet realiseerbaar. vandaar mijn vraag of ie van redelijke grootte moet zijn, en bijv. niet 1x1 cm of zo.

  • (}( Kitty ){)

    Het is wel uit te voeren, maar je moet het kunnen… Google eens op Ben Grillo micro tattoos..

    Echt bizar wat je dan ziet! ;) pin ups van 2 bij 3 cm.. Portretten op vingers… Miniscuul en toch gedetailleerd… Zo waanzinnig mooi..

  • jolanda

    leuk dat je gereageerd hebt, we zaten te denken om een tattoo op de pols.

    kun je daar wat mee??

    email me anders maar teug op me hotmail.

  • john

    trouwen??

    dan dacht ik meer aan een halsband.!!!

  • Johan

    Beste,

    Hebben jullie reeds een ontwerp van twee ringen in elkaar, ik ben namelijk ook opzoek naar zoiets ivm mijn bruiloft, maar die van mij komt op mijn rug?

    Ik hoor het graag of zie graag een ontwerp of hoor graag waar ik dit kan vinden?

    Mijn dank is verpletterend.

    GR JB