Goede tattoo shop gezocht Den Haag/Rotterdam

  • aroel

    Hi,

    Wie kan mij helpen bij een goede tattoo shop in Den Haag of Rotterdam. Zag dat Inktstitution goed staat aangeschreven maar ook met een lange wachtlijst… Het gaat om mn eerste tattoo :-)

    Alvast bedankt, Anita

  • (}( Kitty ){)

    Dat ligt eraan door wie je geholpen wil worden bij de Inkstitution.. Karin zit tot eind november vol.. Errol tot volgend jaar zomer, van Job weet ik het niet..

  • kit

    Hey voor je eerste als ie nie te groot is raad ik je Peter van inkaddicts in klaaswaal aan, die heeft op donderdag gehak dag nou succes

    groetjes kit

  • Kerry Shaw

    Pls contact me, to discuss more you wonder about tatoos.

    Redtoptattoo.cn@gmail.com

  • azzar001

    Zelf ga ik altijd naar Rich Art Tattoo

    Zit op de Zijpe in Rotterdam(Slinge)

    Super netjes en hygienisch.

    Ben nu druk aan het sparen,..ik nl een ontwerp voor mn hele rug die hij ook gaat zetten

  • Inky

    De tatoo/piercingshop op de speykstraat141 in rotterdam is de aller beste en veiligste! 100% zeker!! suucses.Inky

  • Mark

    Definitief The Ink Roses in Den Haag. Ze hebben een prachtige cover op mijn oude tattoo gemaakt. Je kunt ze vinden in de Keizerstraat 149.

  • Pria

    Ik zou gewoon naar tattoo bob katendrecht gaan en dan bij ze oudste zoon Michael een tattoo laten zetten, hebben geen wachtlijst want die werken per dag dus het kan voorkomen dat je de volgende dag terug moet komen als het heel druk is.

    Wat inkstitution betreft, alleen door Errol laten zetten, paar kennissen hebben het door karin laten doen en dat was niet al te scherp, en voordat daar weer een discussie uit komt, het zal allemaal wel maar bij me kennissen was het niet goed.

  • Swansea

    Mick uit Dordrecht is echt goed…………

  • (}( Kitty ){)

    Pria Schreef:

    ——————————————————-

    > Ik zou gewoon naar tattoo bob katendrecht gaan en

    > dan bij ze oudste zoon Michael een tattoo laten

    > zetten, hebben geen wachtlijst want die werken per

    > dag dus het kan voorkomen dat je de volgende dag

    > terug moet komen als het heel druk is.

    >

    > Wat inkstitution betreft, alleen door Errol laten

    > zetten, paar kennissen hebben het door karin laten

    > doen en dat was niet al te scherp, en voordat daar

    > weer een discussie uit komt, het zal allemaal wel

    > maar bij me kennissen was het niet goed.

    Weet niet wanneer je kennissen daar geweest zijn, maar Karin werkt al een jaar niet meer bij de inkstitution.. Die heeft tegenwoordig een eigen shop aan de oppert in rotterdam (in de gorillistore). Ze heeft mijn beide sleeves gezet en wat kleinere dingen en bij mijn man beide sleeves, een enorm rugstuk en wat kleiner spul.. Durf mijn handen in ht vuur te steken voor haar strakke lijnen, ze is ook niet voor niks 1 van de weinige Nederlandse tattoeerders die naar de Milaanconventie gaan. Maar ieder zijn mening natuurlijk.. ;)