Goede tattoo shop gezocht Den Haag/Rotterdam

aroel
30 Aug, 2009 23:18

Hi,

Wie kan mij helpen bij een goede tattoo shop in Den Haag of Rotterdam. Zag dat Inktstitution goed staat aangeschreven maar ook met een lange wachtlijst… Het gaat om mn eerste tattoo :-)

Alvast bedankt, Anita

Bewerkt 08 Jan, 2011 19:00
(}( Kitty ){)
31 Aug, 2009 21:43

Dat ligt eraan door wie je geholpen wil worden bij de Inkstitution.. Karin zit tot eind november vol.. Errol tot volgend jaar zomer, van Job weet ik het niet..

kit
02 Sep, 2009 10:42

Hey voor je eerste als ie nie te groot is raad ik je Peter van inkaddicts in klaaswaal aan, die heeft op donderdag gehak dag nou succes

groetjes kit

Kerry Shaw
03 Sep, 2009 08:46

Pls contact me, to discuss more you wonder about tatoos.

Redtoptattoo.cn@gmail.com

azzar001
11 Sep, 2009 12:57

Zelf ga ik altijd naar Rich Art Tattoo

Zit op de Zijpe in Rotterdam(Slinge)

Super netjes en hygienisch.

Ben nu druk aan het sparen,..ik nl een ontwerp voor mn hele rug die hij ook gaat zetten

Inky
11 Jan, 2010 12:54

De tatoo/piercingshop op de speykstraat141 in rotterdam is de aller beste en veiligste! 100% zeker!! suucses.Inky

Mark
08 Jan, 2011 14:00

Definitief The Ink Roses in Den Haag. Ze hebben een prachtige cover op mijn oude tattoo gemaakt. Je kunt ze vinden in de Keizerstraat 149.

Pria
08 Jan, 2011 16:09

Ik zou gewoon naar tattoo bob katendrecht gaan en dan bij ze oudste zoon Michael een tattoo laten zetten, hebben geen wachtlijst want die werken per dag dus het kan voorkomen dat je de volgende dag terug moet komen als het heel druk is.

Wat inkstitution betreft, alleen door Errol laten zetten, paar kennissen hebben het door karin laten doen en dat was niet al te scherp, en voordat daar weer een discussie uit komt, het zal allemaal wel maar bij me kennissen was het niet goed.

Swansea
08 Jan, 2011 16:57

Mick uit Dordrecht is echt goed…………

(}( Kitty ){)
08 Jan, 2011 18:58

Pria Schreef:

——————————————————-

> Ik zou gewoon naar tattoo bob katendrecht gaan en

> dan bij ze oudste zoon Michael een tattoo laten

> zetten, hebben geen wachtlijst want die werken per

> dag dus het kan voorkomen dat je de volgende dag

> terug moet komen als het heel druk is.

>

> Wat inkstitution betreft, alleen door Errol laten

> zetten, paar kennissen hebben het door karin laten

> doen en dat was niet al te scherp, en voordat daar

> weer een discussie uit komt, het zal allemaal wel

> maar bij me kennissen was het niet goed.

Weet niet wanneer je kennissen daar geweest zijn, maar Karin werkt al een jaar niet meer bij de inkstitution.. Die heeft tegenwoordig een eigen shop aan de oppert in rotterdam (in de gorillistore). Ze heeft mijn beide sleeves gezet en wat kleinere dingen en bij mijn man beide sleeves, een enorm rugstuk en wat kleiner spul.. Durf mijn handen in ht vuur te steken voor haar strakke lijnen, ze is ook niet voor niks 1 van de weinige Nederlandse tattoeerders die naar de Milaanconventie gaan. Maar ieder zijn mening natuurlijk.. ;)