verdoving!!!!

  • chelly

    Hoi wie kent een goed adres in Amsterdam of Purmerend die werken met huidverdoving voor het zetten?

  • *****americanx*****

    Met verdoving???

    Nou ik ken geen enkele shop die dit doet.

    Waarom verdoving ls ik vragen mag en wel deel van je lichaam wil je laten tattooeren.

  • LuckyLeon

    Ben ik nou gewoon echt zo'n leek en weet ik niks van tattoeren… maar elke vorm van verdoving is illigaal tenzij het gedaan wordt etc door een arts… een internist of iets in die geest. Ik bedoel de tandarts mag het doen, een internist en verder neem ik aan andere artsen ook… maar een tattoo shop… ??

  • chelly

    Hoi ik wil me buik laten tatooeren, nu heb ik pas een grote operatie aan de buik gehad en wil ik over het litteken laten tatooeren maar de buik is nog erg gevoelig vandaar de vraag over verdoving.

    Chelly

  • tattoo madblack

    hallo chelly

    even voor de duidelijkheid……

    litteken weefsel . kun je het beste tattoo weeren

    als het ouder dan een jaar is.

    dan is je weefsel goed tot rust gekomen

    en dan is het risico op vloeijen minniem

    mist het goed gebeurd

    mvg george

  • Maartje

    Als je buik nog gevoelig is van de operatie zou ik nog effe wachten..

  • *****americanx*****

    Als je het litteken zelf wilt laten tattooeren, kan dit pas na zeker 1,5 tot 2jr. Het weefsel moet voldoende geheeld en uitgehard zijn wil de inkt goed pakken in het weefsel. Dus wees verstandig en laat je er heel goed over informeren.

    Gebruik je ook een zalf om je litteken te helepen goed en makkelijk te genezen?

    Van dr Vögel hebben ze hele goede zalf hiervoor.

  • *~>Kitty<~*

    Verdovende zalf gebruiken voor het zetten van een tattoo is zéér sterk af te raden! Door die zalf verandert de huidstructuur en voelt de huid aan als was.. De inkt pakt daardoor niet goed en het eindresultaat zal dan dus minder mooi zijn..

  • BellaSofia

    Emla cream vragen bij de dokter

    let op deze is echt voor kleine tattoos,deze cream werk maar uurtje of anderhalf

    uurtje voor je de tattoo laat zeten op brengen(wel even van te voren aan geven bij de tattoo artiest)

    halve tube op 10cm

    Ps niet teveel gebruiken ga nou niet je hele rug insmeren

    kan gevaarlijk zijn

    deze cream is eigerlijk bedoelt voor prikken,schoonmaken van open been,geslachts operatie

    entingen..deze cream is alleen op recept te krijgen(bij de dokter)

  • Without

    Anonymous

    Emla cream vragen bij de dokter

    let op deze is echt voor kleine tattoos,deze cream werk maar uurtje of anderhalf

    uurtje voor je de tattoo laat zeten op brengen(wel even van te voren aan geven bij de tattoo artiest)

    halve tube op 10cm

    Ps niet teveel gebruiken ga nou niet je hele rug insmeren

    kan gevaarlijk zijn

    deze cream is eigerlijk bedoelt voor prikken,schoonmaken van open been,geslachts operatie

    entingen..deze cream is alleen op recept te krijgen(bij de dokter)

    Je hebt dus tegenwoordig een zalf die wel werkt volgensmij van withoutpain.nl zoek maar eens op verdovende tattoo zalf