help mij

  • sebastiaan

    hallo,er zat een tattooshop in renesse,genaam tattoo elroo,wie kan er mij zeggen waar hij is gebleven en of hij nog tatoo s zet.

  • altootje86

    de enige shop met vergunning in renesse is Tattoostudio Bizar West. Tattoo elroo bestaat niet meer (of heeft in ieder geval geen vergunning). Meer kan ik je hier niet over vertellen; dit heb ik trouwens kunnen vinden via www.veiligtatoeerenenpiercen.nl dus als je zelf nog wat met de namen wilt spelen ;)

    maar of in bovengenoemde shop nog de persoon werkt die jij zoekt, moet je zelf toch even bellen of misschien weten anderen hier meer van…?

  • Sneaky Bastard

    soooo altootje.. nog nooit van begrijpend lezen gehoord zeker?

  • altootje86

    wat is dat nou voor reactie?

    sebastiaan stelt een vraag of iemand weet waar een bepaalde shop/artiest is gebleven, en ik reageer daarop door aan te geven dat deze shop sowieso geen vegunning heeft gekregen, wat dus inhoudt dat de shop niet is gekeurd omdat deze niet meer bestaat, of geen certificaat heeft. qua shop is zijn vraag dus beantwoord.

    welke artiest daar heeft gewerkt weet ik niet, daarom verwees ik naar andere forummers, die misschien wel hulp daarin kunnen geven.

    dus wie kan hier nou niet begrijpend lezen?

  • Soof

    De shop kan ook op de lijst van veiligtatoeerenenpiercen.nl ontbreken omdat de shop niet gekeurd is omdat de GG&GD de handen vol heeft momenteel.

    Er zijn er nog een heel aantal die ik mis op die site die ik er graag op terug zie en die echt nog wel bestaan.

    Neemt niet weg dat S B ietwat raar reageerd maar mischien is dat een frustratie omdat diegene weet dat de shop mischien nog wel bestaat? Of juist niet….

    Ik heb geen idee hoewel ik denk(!) dat ie nooit zomaar weg kan zijn.

  • Jeanine

    Leuk dat jullie hierover dicusieeren, maar ik ben ook nog steeds op zoek naar een iemand die eerst in middelharnis tattoages zette en daarna in renesse. Ik kan me idd voor de geest halen dat ie elroo heetten. Hij heeft mijn eerste tattoo gezet en wil mijn tweede ook door hem laten zetten…. Weet iemand inmiddels al waar ik hem kan vinden. K*t certificaat of niet ik wil hem!

    Groetjes Jeanine

  • nathalie

    ik weet hem te vinden, maar ik raad je toch aan om een ander uit te zoeken….

  • sebastiaan

    hallo,weet u tattoo elroo te vinden?

    waar precies?

    waarom niet bij hem?

    gr

  • nathalie

    hij heeft op dit moment geen shop, maar is van plan om er een te openen in rotterdam. Daar kan je eventueel op wachten. Om persoonlijke redenen raad ik hem niet aan, maar mag ik vragen waarom je perse hem wil?

  • Robin

    hallo,

    tattoo elroo is weg, hij tatoeërd alleen nog thuis,

    je kan nu gaan naar Tattoo bizar west, dat is ook in renesse naast de juwelier en die is 100x beter!!

    MVG.

    ex stiefdochter van Elroo