Betekenis van tattoo: Smile now cry later

  • 2fdouble t

    Ik heb vastgezten een paar keer en ik zag het ook een paar keer de tattoo volgens mij is wat deckhr zegt waar gewoon nu leven later boeten of het is omdat je vastzit terijl je vast zit moet je optimistische zijn anders word het moeilijker dus lach nu je hebt later genoeg tijd om te huilen

  • nukkie

    hoe dom kan je zijn

    smile now cry later is een levensfilosofie en het betekent wat het wil zeggen …ni tevee bleiten mo lachen nog tijd genoeg om te bleiten

  • Stefan

    iedereen heeft het fout

    laugh now cry later oftewel play now pay later

    dit zie je heel veel in de gevangenis en wilt zeggen dat je leeft of hebt geleefd zonder over de gevolgen na te denken

    je speelt nu, maar later betaal je de prijs, nu lach je omdat je gek doet, maar dalijk komt het gevolg en dan huil je…omdat je NU leeft en niet bij nadenkt wat er komen gaat

    dat IS de officiele betekenis, door een bende in de gevangenis ontstaan….nee niet teveel gangsterfilms gekeken deze tattoo is echt in een gevangenis ontstaan

  • Outlaw

    De betekenis van Laugh now, cry later

    word vaak gebruikt bij de gang members in de USA

    Als een gangmember word vermoord dan word er wraak genomen.

    Dus met andere worden ‘dat wordt lachen’ omdat ze die andere members gaan vermoorden.

    Zodra dat gebeurt is gaat met men huilen.

    Ik hoop antwoord op je vraag te hebben gegeven.

  • ruud

    outlaw, dit is echt de grootste onzin die ik hier lees, de betekenig van laugh now cry later betekend simpelweg gewoon dat je niet teveel stil moet staan bij dingen, oftewel van dag tot dag leven . eigenlijk gewoon letterlijk vertaald dus, nu plezier maken, later zien we wel weer ;)

  • Resto

    En nog overtuigend tikken “dat IS de officiele betekenis” grootste kul samen met outlaw en f.

    Stefan Schreef:

    ——————————————————-

    > iedereen heeft het fout

    > laugh now cry later oftewel play now pay later

    > dit zie je heel veel in de gevangenis en wilt

    > zeggen dat je leeft of hebt geleefd zonder over de

    > gevolgen na te denken

    > je speelt nu, maar later betaal je de prijs, nu

    > lach je omdat je gek doet, maar dalijk komt het

    > gevolg en dan huil je…omdat je NU leeft en niet

    > bij nadenkt wat er komen gaat

    >

    > dat IS de officiele betekenis, door een bende in

    > de gevangenis ontstaan….nee niet teveel

    > gangsterfilms gekeken deze tattoo is echt in een

    > gevangenis ontstaan

  • M.

    het betekent lach nu en huil later, dus als je op je hoofd valt en het doet pijn moet je eerst lachen en daarna huilen dan is het het snelste over

    peace vatos locos

  • Fernando

    Het is maar wat je onzin noemt.

    Ik ben geboren en getogen in L.A.

    Ik ben zelf een old member van 1 van de gangs in L.A. ( Norteños )

    Wraak nemen ( Lach nu )

    Rouwen ( Huil later )

    Laugh now, Cry later….

    All the info you found on the internet is fucked up bro

  • rondoo

    hoi.

    allemaal fout.

    de maskers zijn het logo van mijn studio in den haag en heb er veelvuldig onderzoek naar gedaan.

    van origine zijn het hele oude theater maskers die voor zichzelf spreken een lach en een traan veel weemoed en nostalgie.

    later werden het synbolen voor nu lachen later boeten zoals smoke now die later en ook gang gerelateerde uitingen.

    maar het zijn theater maskers.

    groet ron.

  • Shadowstar

    Godsamme….. Zelfs een tattoo leek als ik kan je vertellen dat iedereen hier gelijk heeft.

    De maskers komen van het theater. Nu hebben blijkbaar een aantal gangs in USA dit als uitgangspunt voor hun levensstijl genomen, en daar dus deze maskertjes voor gebruikt.

    Dat gebeurt zo veel! Ga maar eens kijken op internet naar bijvoorbeeld het christelijk geloof. Die hebben in alle eeuwen heidense symbolen gebruikt om zieltjes te winnen. ga maar eens in het verre verleden speuren van het ichtus- visje. (het bekende visje op de auto's)