tattoo in de schaamstreek

  • Lotte

    Hallo allemaal,

    Binnenkort wil ik een tattoeage laten zetten in mijn schaamstreek, namelijk op mijn venusheuvel. Ik had hier een paar vragen over.

    Ik scheer mijn bikinilijn regelmatig, maar ik vraag me af of dat glad genoeg is voor het zetten van de tattoeage, of dat ik bijvoorbooeld dat stuk zou moeten laten waxen.

    Verder zou ik graag willen weten hoe het gaat met het genezen. Het is een plaats die je moeilijk een paar dagen onbedekt kan laten. Duurt het daarom langer voordat het mooi is? Heeft het extra zorg nodig?

    En natuurlijk ook, wanneer kan ik me weer scheren?

    Ik hoop dat iemand antwoord heeft op mijn vragen of misschien eigen ervaringen wilt delen.

    Alvast bedankt,

    Groetjes Lotte

  • Tattoo Ron

    Gewoon scheren is glad genoeg.

    Na ongeveer 1 tot 1,5 week kun je weer scheren.

    Je kunt het gerust bedekken ( mits je geen wollen onderbroeken draagt, ha ha )

  • *****americanx*****

    Je hoefd niet te waxen van te voren, het verstandigst is om een uur voor dat je gaat jezelf op die plek ff te scheren, zelf heb je hier neem ik goede mesjes voor en die wij prikkers gebruiken zijn voor die plek niet echt fijn.

    Houd er rekening mee dat je pas weer kan scheren als de tattoo geheel glad is en dit kan 1,5 wk zijn of langer.

    Verzorg de tattoo gewoon 2x per dag en smeer een aantal keren per dag heel erg dun in met zalf komt het helemaal goed.

    Gr martin

  • Elize

    Hi Lotte,

    Heb je hem al laten zetten? Ik wil dit ook, maar ben daar nog wat huiverig voor.

  • Andre

    ik ben een jongen en wil graag een tattoo in mijn schaamstreek zijn er ook salons waar dit mag